Alla inlägg under juni 2012

Av Kicki Magnusson - 16 juni 2012 13:13

Hej....


Blir förbannad på de som bara struntar i vår familj är vi inte värda lika mycket?? Tydligen så betyder våra födelsedagar/studenter ingenting....Undrar varför jag ens blir förvånad...


Har jobbat hela veckan så skönt..Så igår när jag kom hem så somnade jag direkt men inte bara för att jag var trött utan för att jag har ont i halsen också...Och det har jag fortfarande...Men jag ska ändå på bio ikväll med underbara vänner..Ni betyder så mycket...


Sommarlov för barnen på jobb så nu är det bara sommarfritids inte alls lika många barn men exakt lika kul...=) Jag har två dagar kvar att jobba sen har jag lite ledighet sen i juli är det dags för lite jobb igen...


Så det blir nog tid för sol,bad och lite husvagn också...Skönt ska det bli....


Peace Love And Understanding ♥


Av Kicki Magnusson - 11 juni 2012 17:59

 Hejsan...

Ja jag har inte skrivit på jätte länge men men jag skriver i alla fall nu och det ska vi väl vara glada över...

Här hänt mycket sen jag skrev sist..Jag har fått ett jobb på en skola i dalby där jag snart har jobbat i 6 månader. Och jag trivs underbart bra....Alla är jätte snälla och trevliga så det är underbart...


Mikael har tagit studenten också så han är glad som en speleman...Och han har också börjat jobba han började idag. Så det är skönt...


Min kusin har fått barn. Lilla Neo han är underbart söt..Grattis Rebecka&Mattias...


Min moster är gravid. Äntligen..Är så glad för er skull.. Jag håller alla tummar och tår...


Grattis till Camo som har hittat den stora kärleken i Carro. och grattis till er 9månaders dag....=)


Morfar saknas givetvis, finns inte en stund på hela dagen där han inte ploppar upp i mitt huvud :(...


Mormor har äntligen flyttat närmare oss, Nu bor hon i Lövestad så vi har bara 2 mil till henne så det är skönt...


Jag har flyttat tillbaka till mina föräldrar och sagt upp lägenheten i sjöbo..Trivs mycket bättre här, Och varför ha en lägenhet i sjöbo när man vill bo i veberöd det är frågan...


Johanna har flyttat till Glemmingebro. Roligt Grattis...


Pappa har gjort en magsäcks operation och snart gått ner 40kg så det är också underbart bra...Är stolt över dig pappa att du klarar det...=)


Grattis Henrik på födelsedagen. 


En sak jag inte förstår är varför att det är alltid jag som tar kontakt med mina vänner och undrar hur de mår..Inte fan skickar de till mig och bryr sig. Så från och med nu ska jag sluta att bry mig och skicka till dem...


Jag va och handlade igår och jag köpte akvariefisk till pappas tomma akvarie. Alla fiskar har dött, Och hans om jobbade på Zoo butiken va väldigt hjälpsam. Och han riktade en Smiley gubbe på ena påsen med fiskarna..Hur ska man tolka detta och ja Camo jag vet hur du hade tolkat det...Någon annan??


 

Skor jag köpte för att jobba i. 

 

Mammas morsdag present


Musiken i mitt liv runt hanleden.

 


Änglavingar som är en symbol för morfar

 


Hjärtat är för min familj.

 


Fyrklövert är för att jag behöver lite tur.

 

 


Har ska det gås ner lite i vikt.

 


Nya coola solbrillor

 


Klänningen jag hade på mikaels student.

 


Ja Mascara måste man ha..


 

Smyckesskrin.


 

Vattenflaska


 

Ballerina skor.


 

Klocka jag fick av Henrik&Anna när de hade varit i Thailand.


  

Klänning som jag hade på Annas födelsedagsfest.


   

Linne Ullared. 


ThermoLeggins Ullared


 

Leggins Ullared.


 

Leggins Ullared.


 

Leggins Ullared


Linne Ullared


   

Linne Ullared


Linne Ullared


 

Tunika Ullared


   

Min nya sommarjacka..


Knästöd till mitt onda knä..


 

Usb Minne alltid bra att ha.


   

Ja vad ska jag säga, ja jag spelar det fortfarande. 


Öronhänge.


   

Nytt hänge till mitt halsband. 


Mitt Stjärntecken i nycklarna,


 

Stötta Majblomman.


  

Samlarboxen till Breaking Dawn.


       

Nytt Mobilt internet, Snabbt!!!


 

Ny mobilväska.


 

Värmeljus tallrik.


 

Väggdekoration-


 

Vägg dekoration.


 

Vas.


 

Hårklämma.


   

Gungstol Före    Gungstol efter. 


  

Poncho jag fick av camo när han va i Ecuador.


 

Filt..


 

Handkräm.


   

The sims.


  

Min Nya soffgrupp.


    

Skorna jag hade på mikaels student.


    

Myströja.


 

Ny silvrig klocka.


 

Tränings linne


Leggings Ellos


 

Sport Bh


   

Sport BH


Bikini Byxor


   

Bikini


Sommar då måste man ha Cider...


 

The sims     


Ny Tjocktröja



 

Batiktröja före.


 

          Batiktröja efter       

      


Shoppoholic nä inte jag dett är vad jag har handlat sen 2012 började..=)



Peace Love And Understanding ♥

Ovido - Quiz & Flashcards