Alla inlägg under juni 2014

Av Kicki Magnusson - 21 juni 2014 16:56

Midsommarafton blev bra trots omständigheterna. Lugn och städad midsommar med familjen + sofie och Olivia i tydinge. Det blev tradition men potatis, sill och gräslök. Efter det blev det kubb och grillat. På kvällen blev det kortspel (uppochner) och chips och godis. Avslutade kvällen med mag ont så gick och la mig lite tidigare. Sånt är livet.

Här kommer lite bilder.

Av Kicki Magnusson - 18 juni 2014 20:32

Mormor har nu slutat vandra med oss hon har åkt upp till himlen för att ansluta sig till morfar. Känner mig tom. Tårarna är nog slut känns nämligen som om att jag inte kan gråta mer. Morfar klarade inte sig utan mormor längre han klarade sig ändå 2,5år i himlen utan henne men nu va det dax att hämta hem lilla mormor. Och för oss är det skit jobbigt men vi vet att du har det bättre där du är nu med morfar. Vila i frid och ta hand om varandra.

Av Kicki Magnusson - 14 juni 2014 13:20

Har hänt mycket de senaste veckorna därför jag inte har skrivit så mycket.

Farmor har fått tillbaka cancern vilket inte alls är bra. Hata cancer. Hon har opererat in en port nu som de ska ge henne cellgifterna med. Jag va där hemma och hälsade på igår och hon såg inte alls ut att må bra.

Skulle egentligen haft grillning idag med ett par kompisar men har ställt in skiten på grund av att ingen hör av sig om de kommer eller inte. Så nu ger jag upp detta.

Mamma och pappa är i tydinge denna helgen. Mikael jobbar och per jobbar så allting känns fruktansvärt tråkigt och min huvudvärk släpper inte i heller.

Camo och Carro börjat närma sig att deras lilla barn kommer. Det är beräknat midsommar så det ska bli kul när lilla tösen eller pojken kommer.

Jag har fått förlängning på jobb vilket är helt otroligt kul. Så nu fick jag följa med mina barn när de börjar ettan vilket är helt underbart och får jobba i ett toppen arbetslag. :-)

Startade precis andra säsongen av drop dead diva.

Skulle egentligen städat men det är så tråkigt. Så får nog göra det i eftermiddag istället.

Idag är det inte så fint väder som jag hade hoppats men ibland är det i alla fall sol.

Lite bilder av det som har hänt sen sist jag skrev.

Ovido - Quiz & Flashcards