Alla inlägg under juni 2015

???

Av Kicki Magnusson - 26 juni 2015 21:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kicki Magnusson - 26 juni 2015 21:35

Varit sjuk sen inledas förra veckan så imorgon har jag varit sjuk i en vecka. Och enligt läkaren som jag träffade i måndags har jag körtelfeber så det är ju spännande. Men klarade inte av smärtan så åkte tillbaka till vårdcentralen på tisdagen och då tog de fler prover än bara svalg provet det va negativt igen ingen halsfluss, han kände på mjälte och lever så de inte va förstorade för det är riktigt farligt när man har körtelfeber. De tig också blodprov för att kolla om det va körtelfeber men provet visade ingenting för det va för tidigt att se men jag blev hemskickad med pencilin och rekommendationer på att vila och inte överanstränga mig. Så nu är jag här hos mamma på deras soffa. Har inte gjort många knop denna veckan mer än att försöka sova och vila men att sova med ont i halsen är inte det lättaste. Men men de senaste två dagarna har jag varit lite piggar flyttade mig från sängen till soffan och har haft hårddisken kopplad i datorn och bara kollat film, men ungefär en timme sen började jag känna mig värre igen varm och yr så nu vilar jag igen men blir nog en film till snart.

Har ni film rekommendationer är det bara att skriva till mig. :-)

Tack för mig.

Av Kicki Magnusson - 21 juni 2015 23:19

Hemma igen efter en lång helg i husvagnen som gick fort som tusan. God mat och gott sällskap. Just nu blir det inte längre än så här men bjuder på två bilder ifrån helgen.

Ovido - Quiz & Flashcards