Alla inlägg under april 2015

Av Kicki Magnusson - 26 april 2015 21:39

The People you love is the People you Dream about. So i love you becaus you are always in mine. You are not always in them when they start but i always end up with you in the end. How is that possible that the Dreams dosent start with you or anything with you but you are always there at the end of them. ???

Av Kicki Magnusson - 26 april 2015 20:50

Helgen har gått alldeles för fort som vanligt. Nu ligger jag sängen och ska snart sova för klockan ringer 04:30 så då behöver jag sova tidigt.

Helgen har bestått av mycket blev tur till lund i fredags åkte mest runt. Men men.

Lördags blev tur till biltema, nova för att Olivia skulle ha kläder sen blev det McDonalds i lomma för att äta den vidare till löddeköpinge för att åka på bilträff. Blev en runda in om ica maxi bara för att kolla läget. Och som vanligt hittar man så mycket som man vill ha innan lönen har kommit.

Dagen idag bestod med av att bara slappa. Hjälpte mikael med hans gta på datorn så det löste sig tillslut. Tur va väl det annars hade man väl blivit halshuggen. Haha.

Hoppas denna veckan går snabbt. Men det lär den nog göra. Man jobbar ju bara 4 dagar sen är man ledig på fredag så det är ju skönt.

Av Kicki Magnusson - 14 april 2015 21:49

Usch eftermiddagen/kvällen idag är inte en höjdare känner mig väldigt nere och riktigt besviken. Men detta visste jag ju hela tiden. Men det går till en gräns där även de starka människorna dalar och idag är en sån dag där även denna normaltsätt starka människa dalar. Så nu drar jag täcket över huvudet och går och lägger mig.

Citatet passar men det får mig inte att må bättre.

Av Kicki Magnusson - 1 april 2015 16:40

Öppnade på jobb idag, det är mindre spännande men öppnar man slutar man tidigt och att sluta tidigt är super trevligt, igår blev det spa eftermiddag med ansiktsmask och grejer. Idag blev det påskpyntat och slapp på balkongen i solen. Helt fucking awsome. :-)

Nu sitter jag och myser i fåtöljen med surfplattan och kollar på när regnet öser ner.

Funderar som vanligt på allt möjligt. Känner att denna blogg är super bra. Får ut det mesta av mina funderingar.

Tänker mycket på jobbet. Har ju anställning till den 30 juni sen vet jag inte mer. Och detta ger mig ångest och ja jag vet borde va van vid det här laget men det är jag inte. Men jag får helt enkelt stänga det locket och lugna ner mig. Haha. Får jag ingen anställning har jag tre alternativ har sökt in på högskola och har sökt in på yrkesvux och sista alternativ är att gå tillbaka som timanställd på Nyvångskolan men vilket som så löser det sig säkert. Positivitet lär behövas.

Kommer sakna Sarah vilket är jobbigt i vilket fall för hon kommer inte va kvar. ???

Detta året hsr jag lovat mig själv ska bli det bästa året på länge. Det va därför jag startade min Fes grupp.

Och sen har jag lovat att mig själv att bli kär också och det går svårare på den fronten faktiskt. Men men det kommer väl när det kommer. ??

Idag är det 1 april. Och jag hatar att bli lurad. Jag gillar det inte alls. Och då menar jag inte inte alls.

Ovido - Quiz & Flashcards