Alla inlägg under mars 2014

Av Kicki Magnusson - 31 mars 2014 21:15

Sol och fint väder va det idag. Och på barnens gympa så hade martin bestämt att vi skulle gå till idrottshallen så barnen kunde försöka klara av sin utmaning att gå eller springa så långt som till Stockholm. Och barnen va jätte duktiga på att spring och gå i hela 60 minuter. Så jag är helt klart imponerad. Och på fritids blev det glass för att fira barnen som har fyllt år under mars månad så det va en hel mysig dag.

Hej Hopp.

Av Kicki Magnusson - 30 mars 2014 22:00

Söndagen blev först lugn och sen slutade den med att vi alla syskon stack till lund och sen malmö för att handla. För min del blev det lite smycken lite saker till hemmet. Och för bröderna blev det softa airgun med kolsyra dyrt nöje men men vill de ha såna så varsågoda. Och jag fick en underbar försenad julklapp av Camo & Carro. Bild kommer här nere.

Hej Hopp.

Av Kicki Magnusson - 29 mars 2014 19:29

Tröjorna jag fick hem i måndags va så otroligt sköna och fina så jag beställde resten av färgerna som fanns så dessa kommer snart till mig på posten. :-)

Hej Hopp

Av Kicki Magnusson - 29 mars 2014 19:26

Idag åkte vi till Ullared. Jag, Mikael, mamma och pappa. Jag hittade vad jag sökte efter och det är ju jätte bra. Mikael handlade också lite. Och mamma och pappa hittade också mycket kul. :-)

Här kommer bilder på det jag handlade.

Hej Hopp

Av Kicki Magnusson - 28 mars 2014 18:15

En otroligt trött dag men mitt eget fel som följde med på bion igår men ville ju se filmen så då får jag va trött och jobbet gick ju bra ändå.

Idag gjorde vi våffler till alla barnen och de fick även äta drm ute, vilket va väldigt uppskattat. Va ju underbart väder idag så vi va ute länge på jobbet och inget mig emot när det är skönt och varmt.

Jag hade ju min sena fredag denna veckan, nästa vecka är det fyra men tänkte stanna på jobb för att ska på kalas kl fem och inte lönt att åka hem.

Hej hopp

Av Kicki Magnusson - 27 mars 2014 18:15

Många barn på kvällfritids idag. Men det va otroligt roligt att träffa Rebecca igen hon vikade för Linda. Riktigt roligt att ses och prata och umgås som vi brukade göra på lärkan. :-)

Va även på bio och såg den nya captain America och som vanligt va den jätte bra. Man längtar redan till nästa. Fast man retade sig lite på slutet men det blir säkert bättre i nästa film.


Hej hopp

Av Kicki Magnusson - 26 mars 2014 18:15

Då va det dags med möte igen som vi har varje onsdag vilket är helt okej.

Och ikväll hade vi också kvällskonferens för att planera resten av terminen. Vi ska ju åka på många utflykter så det ska bli roligt verkligen skönt att komma ifrån skolan lite också. Och barnen kommer säkert att älska det.

Hej hopp

Av Kicki Magnusson - 25 mars 2014 18:15

Lugn dag igen på jobb alltid skönt med lugna dagar. Tisdagar är ju lugna för att det är ju innebandy för alla pojkarna efter fritids så då går ju de flesta dit.

Stängning hade jag också idag vilket gick bra.

Hej hopp

Ovido - Quiz & Flashcards