Alla inlägg under november 2014

Av Kicki Magnusson - 30 november 2014 21:30

Julskyltnings söndag


Det blev en tur till burlövs center för att joakim ville ha ny telefon och han vill ju klart ha den dyraste där någonsin är, Men men det är i alla fall fixat så vi får se vad han på telenor säger imorgon när han ringer, blir säkert jätte bra...


Blev julskyltning i Blentarp, inte så jätte mycket stånd men det va mysigt, vi köpte grillad korv at Blentarps däck och meck. Så det va ju mysigt.


Sen blev det hem och åt sen va det dax för veberöds julskyltning, vi gick ett varv i byn, gick in på ica för att äta pepparkakor, gick förbi innebandy föreningen stånd för att köpa åla lotter men som vanligt vann vi ingenting. Gick in på konsum för den årliga julgröten men mammas är godare, sen blev det ner till bilfirman för att sitta i brandbilen med olivia där vi mötte på alexandra,jonas och theodore. Mysigt. Efter det gick vi hem till mig för att dricka glögg och äta lussekatter, Olivia ville bada så det blev bad i mitt badkar för henne så det va riktigt kul inte ett enda klädesplagg tort..Haha =)


 

Av Kicki Magnusson - 29 november 2014 23:45

Ullared för hela slanten, Nästan alla julklapparna är färdiga har bara Olivia kvar men vet inte vad jag ska handla till henne. Får se vad jag hittar för något. Men alla andra är färdiga va ju egentligen inte så många pappa,mamma,per,mikael,joakim,sofie,nora,camo så det va inte så himla svårt eller lite svårt i alla fall. Men det blev lite pengar spenderat på ullared i alla fall men sen när man kom hem så kollar man så är det egentligen inte så mycket, men blev schampoo och balsam,airwick doft till vardagsrum och toa, onepiece, pyjamas, jacka mm. Efter heldag på ullared och vi gick ju upp kl halv fem så blev det besök av farmor och dennis för dennis skulle klippa sig. Efter det blev det en stund i soffan med chips och gottis. Men blev bara en stund i soffan för sen va vi för trötta för att va uppe längre...Träffade också martin denna helgen, det är ju brossans kompis men han har nästan blivit som en i familjen så mycket vi har umgåtts med honom men det va kul man ser ju knappt han mer för han bor på internat i veckorna. 


 

Av Kicki Magnusson - 28 november 2014 23:45


Fredag och dagen bjöd på planeringsdag med mitt nya arbetslag som jag börjar på i januari. efter planeringen så va det dax för föreläsning den va sådär intressant. Den handlade om maktlekar och alla de här makt lekarna har ju funnits sen jag gick i skolan så det va ju faktiskt inte så svårt att tro på det. men sen kan jag tycka att ddet är lite sent att komma på nu att ha föreläsning om det när det va mer på min skoltid. Men men efter det så va det dax att åka hem och vila sig och förbereda mig för ullared imorgon...


 

Av Kicki Magnusson - 27 november 2014 21:41

Sitter just nu i sängen och snart ska sova fastnade framför the mechanic på 6:an egentligen är den inte bra med Jason stateham är rätt häftig.

Idag pyntade jag julgranen och hängde upp en stjärna i sovrummet. Så det blev riktigt jävla snyggt. Kommer bilder här lite lä gre ner.

Imorgon är det planering goda med nya arbetslaget. Ska bli spännande att se hur det blir. Det blir säkert hur bra som helst tror jag Ja eller jag hoppas det i alla fall. Ska faktiskt bli en spännande vår.

Av Kicki Magnusson - 26 november 2014 16:45

Sitter på bussen på väg hem. Äntligen är trött och ont i ryggen. När jag kommer hem blir det att laga mat och så.

Idag på jobb har vi dekorerat ljus. Blev super fina konstverk från barnen. Vi tog även en promenad i dalby ner till centrum och kollade på affärerna nu när barnen har temat i skolan jag och min närmiljö.

Sen får vi se vad mer som händer. Blir kanske något litet pyssel eller nått om jag orkar.

Av Kicki Magnusson - 25 november 2014 22:06

Har hänt mycket idag. Jobbat så det blödde ur ögonen nästan nä inte riktigt så farligt men hann med mycket har till och med Julpyntat på jobb idag blev supermysigt.

Efter jobb blev det att 0 ka iväg och handla till jobb. Haha blev lite pengar av det faktiskt men skönt att få det gjort så vi kan göra det vi planerade. :-)

Efter det blev det att handla mat och det blev McDonalds med familjen för idag va det dags för hockey på tv. Malmö redhawks mötte AIK vilket va en bra match men namn förlorade med 2-3 riktigt synd. Men men.

Fick även upp min sista utebelysning nu när det snart är jul. ;-) mysigt mysigt. Hämtade ut paket också idag för mycket kläder skadar aldrig. :-)

glömde att anmäla mysigt in steg i steg tävlingen denna vecka. Vilket suger riktigt hårt. Men men det får va så nu. Skit samma orka bry sig. Men det retar mig lite.

Nä nu är det dags att sova så man i alla fall kan vakna lite utvilad. Haha :-)


Godnatt sov sött dröm om alla småkryp du mött ?

Av Kicki Magnusson - 24 november 2014 19:16

Helt slut i kropp och knopp har precis ätit och diskat. Så nu blir det att kolla på tv och bara slappa tills det är dags att gå och lägga dig mer än så orkar jag faktiskt inte idag.

Idag är det exakt en månad till julafton.

Tack o hej.

Av Kicki Magnusson - 23 november 2014 22:28

Satt och kollade igenom gamla fotografier på datorn innan och kände mig faktiskt gammal när man ser årtalen men det värsta är inte det bilderna på dig får mig att må dåligt. Saknar dig som min vän och det är det värsta av allt. Visst du kunde va as jobbig men du va ändå en av mina bästa vänner. Kan sakna alla skratt vi hade ihop alla fotbollsmatcherna vi va på ihop speciellt matchen mot Elfsborg 2004 när mff vann och vi blev av med dig. Eller matchen i Danmark när mff fick stryk av Odense. Eller matchen i Halmstad när det va 17 minus och min dragkedja på jackan va i sönder du stod och höll om mig hela matchen. Jag saknar dig massor och jag önskar att alla inte hade lagt sig i så mycket då. Men mest av allt saknar jag dig som en av mina bästa vänner.

Varför tappade vi kontakten?

Ovido - Quiz & Flashcards