Alla inlägg under oktober 2014

Av Kicki Magnusson - 31 oktober 2014 19:00

Fredag och halloween fest på jobbet, klädde ut oss och hade fest hela dagen det blev muffins som vi hade bakat någon dag innan, det blev blodbad med händer i, (saft med frysta händer i) det blev salta pinnar och varma mackor till mellanmål så det va super trevligt och barnen tyckte det va helt klart poppis..=)




Såhär va jag utklädd!!

     

Av Kicki Magnusson - 30 oktober 2014 19:00

Torsdag blev det utflykt till stads parken, vilket va hur mysigt som helst...Och barnen hade super kul, alltid skönt med lov. =)



   

Av Kicki Magnusson - 29 oktober 2014 19:00


Onsdag och höst lov, Idag blev det buss in till lund för att gå på bio med barnen och kollegorna på biografen Kino, det blev filmen frost. Och barnen hade det jätte roligt, till filmen blev det salta pinnar och festisar. Helt toppen mysigt...


Efter det blev det promenad till bussen i regn sen blev det buss hem för att hem och äta lunch, Efter lunch blev det mer pyssel uppe på hägern, det blev ännu mer dekorationer, fick hjälp av Jakob med att sätta upp dem, tack så mycket för hjälpen. Det blev tillslut jätte mysigt så jag känner mig nöjd. 


Värsta va att komma hem och upptäcka att jag tog med mig jobbe telefonen med hem, Så det blir att svara i den imorgon bitti om det ringer någon så jobbigt.. men men så är det när man glömmer saker, 


Glömde också bort att det va egen matsäck imorgon och när jag kom på det hade jag redan varit i affären och kommit hem igen, så det va bara att klä på sig och gå och handla igen men fick lite extra steg på stegräknaren nu när vi har tävling på jobbet...haha

Av Kicki Magnusson - 28 oktober 2014 19:00


Tisdag på jobb bjöd på massa dekorations pyssel inför vår Halloween fest på fredag, Det blev att vi gröpte ur pumpor, rostade pumpa fröna, gjorde girlanger, fladdermöss, spöken och pumpor. Så det blev riktigt mysigt på jobb nu....

Av Kicki Magnusson - 27 oktober 2014 19:00


Måndag och vi gick iväg och grillade med fritids till brända tomten, Vi grillade hamburgare och hade super mysigt.


Fast när man kom hem luktade man bara rök alla kläderna luktade totalt rök och det är inte alls roligt, jag får inte ut det ur min jacka, baaaahhhh


Efter det va det dags att gå hem jag öpnnade ju så då slutade jag tidigt...Skulle hunnit med massor men hann knappt med någonting....Men men så är det ibland. 

Av Kicki Magnusson - 26 oktober 2014 19:00

Kalas hos Emelie i lördags va super kul. Här kommer lite bilder :-)

Av Kicki Magnusson - 25 oktober 2014 13:18


Fick reda på igår att farfar har fått lungcancer, Jag är så trött på cancer så det gör mig illamående...Och farfar som redan haft så mycket innan propp i hjärnan och massa sånt skit, Och han har gått på kontroller ända sedan dess och helt plötsligt nu hittar de lungcancer...Fy fan för cancer...både morfar,farmor och nu farfar vad har vi gjort för att förtjäna detta??


Har börjat inse att livet är för kort för att slösas bort, ska bara komma på hur jag ska göra med det så blir det nog hur bra som helst. några förslag?


Idag är det dags för Emelies 2 födelsedagskalas, har köpt två jätte fina docker. super söta hade jag varit barn nu hade jag velat ha sådanna. 



Ovido - Quiz & Flashcards