Alla inlägg under maj 2015

Av Kicki Magnusson - 25 maj 2015 21:22

Fick riktigt mycket gjort idag efter jobb. Städade och plockade undan här hemma. Diskade också sen blev det tur ner till affären för att hämta ut paket och handla någon form av mat. Sen blev det mat och tv och mer undan plock gud vad jag kan samla på mig grejer. Men men jag är ju sådan som inte gillar att slänga saker jag kanske behöver dem igen. Haha.

Nä nu ligger jag på soffan och funderar lite på allt möjligt mest jobb imorgon är det nyvångsdagen ska bli riktigt roligt för förra året va en riktig höjdare.

Om en månad fyller mitt gudbarn ett helt år. Är helt otroligt vad detta året har gått fort.

Av Kicki Magnusson - 24 maj 2015 22:43

Söndag kväll och egentligen är det dags att sova men som vanligt kan jag inte det bär det är söndag ska ju upp 05:15 men men.

Tankarna i huvudet bara snurrar. Snart är det också skolavslutningen denna terminen på jobb har gått super fort. Den har varit underbar,rolig och många skratt med mitt arbetslag. Och det bästa är att jag får vara kvar i detta arbetslag till hösten också så det är skönt, den enda som slutar är jens för han ska studera. Vilket är super synd men han kommer göra underverk på sin utbildning. Annars är vårt arbetslag intakt så det ska bli kul.

Helgen har varit super mysig. Fredag kväll åkte jag hem till föräldrarna för att bara slappa och då kom per, Sofie och Olivia och mös med oss riktigt trevligt Olivia är så söt. Hon badade och allt möjligt. Lördags blev det ute häng hjälpte pappa att måla staket blev riktigt nöjd om jag får säga det själv. :-) johanna kom också och skulle ha hjälp med husvagnen det blev också skit bra. Sen på kvällen blev den Eurovision Song Contest och vet ni vad vi vann. Mums Måns han vann skiten. Riktigt roligt. Söndag idag blev det ytterligare lite målande av staket. Sen blev det häng i solen med mamma. Och senare på kvälls kvisten blev det grillat med hela familjen.

Och nu är man hemma igen och ska sova. Har plockat lite och så här hemma ibland samlar jag på mig för mycket saker. Och köksbordet ser ut som en bomb slagit ner. Där samlas allt haha för det är där jag lägger av allt när man kommer hem.

God natt. ???

Av Kicki Magnusson - 9 maj 2015 02:20

The People you love does not always love you back but its okey becaus iam fine for know just to love you. Maybe someday you love me to. But for know iam okey.

Probably you love many People that love
you right back, but its always Hard to love just that one person you nerver can have but always want.

???

Av Kicki Magnusson - 4 maj 2015 21:14

Som vanligt vandrar tankarna varsitt håll. Hade varit skönt att nån gång stänga av hjärnan så man fick vila lite men men.

Många tankar också kring morfar,Mormor och Farfar. Var är ni nu? Finns ni någonstans? Håller ni koll på oss? Hjälper ni oss med allt det svåra?

Många tankar också kring hur det hade kunnat vara om jag bara hade vågat säga till dig att jag tycker om dig. Hur svårt kan det egentligen vara? Jo det kan vara så in i helvete svårt att jag får tung häfta och blir arg på mig själv.

Andra tankar är också nu när jag sett dig i byn på dina kvälls promenader. Varför hälsar du inte? Vad va det som hände? Varför pratar vi inte längre? Men och andra sidan är allt din förlust för du förlorade den bästa vännen någonsin.

Tankar kring bästa kompisarna i bjuv. De bor alldeles för långt borta och visst det är inte jätte dyrt att åka dit men allting känns för närvarande för dyrt för mig och sen är det ju jobbigt att ta sig dit och mitt lokalsinne är ju värdelöst som vanligt. Och ja jag har ångest camo så det är Ju alltid något.

Många tankar kring en massa. Funderar på hur det hade varit nu om jag inte hade kunnat ta mig ifrån dig. Och denna tanken slog mig nu när vi va i tydinge. Och det jag tror är att hade jag träffat dig nu hade du omöjligt överlevt.

Av Kicki Magnusson - 4 maj 2015 20:56

Tidig morgon på jobb öppnade som varje annan måndag. När klockan ringde så funderade jag starkt på att slänga den i väggen men men dagen gick fort som vanligt när man slutar 14:30. Värsta va väl efter det dags att gå till tandläkaren. Och jag som verkligen hatar tandläkaren efter alla gånger som jag gick dit när jag va liten. Usch och fy de lagade ett hål direkt och nu har jag ont som Satan. Men men det blir väl bättre.

Sitter och kollar på cityakuten jaja jag vet dåligt tidsfördriv blaha blaha blaha.

Ovido - Quiz & Flashcards