Alla inlägg under februari 2014

Av Kicki Magnusson - 28 februari 2014 18:28

Första dagen idag sen nyår jag har klarat mig utan mitt knästöd. En helt underbar känsla att kunna gå i trappan på jobbet utan att det har gjort ont. ;-).

På väg hem från emporia. Jag fick köpt två tröjor innan familjen blev ovänner om vad de ville ha att äta så det blev en snabb runda där inne. Så fruktansvärt tråkigt.

Hej hopp

Av Kicki Magnusson - 27 februari 2014 08:01

Godmorgon.
Är snart redo för att åka till jobb har duschat, sminkat mig och klätt på mig. Har kommit på att det är svårt att matcha klädertill svarta byxor och jag ssom bara nästan hat svarta kläder så jag får väl åka iväg och köpa mig lite vita toppar tror jag är inte så mycket för färger annars så det får bli vitt eller rosa. :-) kanske någon lime grön.
Idag är det torsdag och lugn förmiddag på jobbet faktiskt får se vad eftermiddagen har att erbjuda.

Igår va jag och handlade på Konsum när en gammal kompis gick förbi utan att hälsa fast vi känt varandra sen jag va 15 och det tycker jag är förjävligt faktiskt men men det är hans förlust.

Hej hopp!!

Av Kicki Magnusson - 26 februari 2014 18:29

Hej.
Onsdag och är just nu på middag hos föräldrarna på middag potatis och lax i dill och citronsås. Riktigt jävla gott. Onsdags lyx till max. Och så kom ju farmor och farfar på besök också så det va ju lite trevligt också. De börjar verkligen bli gamla lite tråkigt faktiskt. Men alla ska vinden vägen vandra.

Idag va det även APT och det menas med möte från 08:30-11:00 så det va inte så jätte kul men vi fick reda ut mycket.

Gud mår inte alls bra idag, känner mig konstig i kroppen och börjar bli förkyld och sånt med och jag orkar inte med sånt. Tänkte jag skulle bli obytbar på jobbet. :-)

Hej Hopp

Av Kicki Magnusson - 25 februari 2014 21:01

Asså helt allvarligt dejtingsidor idag är helt idiotiska det är lika bra att gå ur skiten för där är ändå inte en seriös jävel någonstans det enda som händer på dem är idiotiska förslag. Ser jag ut som jag vill ha en massa dumma förslag från kåta idiotiska män. Nä skulle inte tro det. Men ändå envisas dem med att skicka sådana saker då undrar jag har ni ingen egen hjärna att tänka med eller ni va inte med när hjärnorna delades ut? Riktigt jävla förbannad på dagens ungdom som inte vet bättre.

Hej hopp.

Av Kicki Magnusson - 24 februari 2014 21:27

Hej. Ligger nu i sängen för att snart sova men va tvungen att skriva lite kände jag. Dagen idag har varit bra började jobba tidigt slutade 14:15. Åkte hem tog det lite lugnt sen började jag städa, vika tvätt, diska och vattna blommorna efter det blev det middag och film eller rättare sagt två filmer.

Nu ligger jag här och tänker och det är inte bra att tänka för mycket. Man analyserar för mycket då. Men men det blir nog bra tillslut. Varför är det så svårt allting? Blir så trött på allting ibland att jag bara hade kunnat skrika rakt ut. Utan egentligen en anledning.

Av Kicki Magnusson - 24 februari 2014 11:25

Måndagen började med att larmet ringde 05:30 bara att stiga upp. Började jobba 06:45 vilket kändes i kroppen alldeles för tidigt för mig men jag masade mig hit och det gick ju jätte bra. Jonas erbjöd sig att fixa frukosten så det va en lugn morgon och nu är det ju snart dags att gå hem. Det positiva med att börja tidigt då får man gå hem 14:15. Vet bara inte vad jag ska göra hela eftermiddagen det behövs städas hemma men det är tråkigt. Men men det är ju strålande väder idag också så kanske en stund på balkongen.

Hej Hopp

Av Kicki Magnusson - 23 februari 2014 15:57

Hej.
Söndag idag och idag har jag skrivit inlägg varje dag hela veckan får se om det håller i även nästa vecka.

Hockey finalen idag Sverige - Kanada blev 0-3 så vi fick inget os guld men silver är ju också bra.

Är just nu på väg till biltema. De behövde någon del till mopeden så vi får se om där är något kul tror inte det men kanske blir förvånad. :-)

Hej Hopp

Av Kicki Magnusson - 22 februari 2014 20:57

Melodifestivalen idag va väl inte så jätte bra men nu är det i alla fall sista deltävligen så det är ju skönt. Nu hoppas jag bara att Linus svenning går vidare från andra chansen. Nu ikväll blev det lite gott till mello och något gott att dricka.

Joakim har börjat spela guitar hero 3 igen vilket känns som nostalgi men det är ju inte så gammalt egentligen.

Hej Hopp

Ovido - Quiz & Flashcards