Alla inlägg under maj 2014

Av Kicki Magnusson - 16 maj 2014 07:47

Är på väg till jobbet. Och idag är det fredag. Otroligt skönt med fredag. Satt och kollade lite kläder igår och jag hittade otroligt mycket. Får fundera vidare om jag ska beställa det eller inte.

Vad tycker ni?

Av Kicki Magnusson - 15 maj 2014 18:07

Blev en helt toppen dag idag på jobb. Utedag när jag kom till jobbet vilket gjorde sig riktigt bra i detta fina väder. Vi gick till gula bananen där barnen lekte och åkte linbana. Efter det blev det gjort lite sommarplanering och sammanställning.

Sen helt plötsligt va det fritids och tackar gudarna att sandra börjat hos oss. Riktigt många gos skratt med den tösen. Tack :-)

Va många barn idag på kvällsfritids. Men det gick bra ändå.

Av Kicki Magnusson - 15 maj 2014 07:51

Denna fröken börjar bli orolig över sitt jobb. Snart bara en månad kvar till det är ens sista dag. Och ja det känns i hjärtat men jag hoppas ju på en förlängning och jag hoppas på det ganska snart för jag kan inte sova om nätterna man bara grubblar och grubblar och det är inte bra för min skönhetssömn. Så snälla kom igen nu. Har ju varit här i tre år så det måste ju finnas nått.

Men men igår va det nyvångsdagen och det blev riktigt lyckat, alla eleverna gjorde sina stationer med bravur vissa förlorade man och vissa vann man men sammanhållningen på de små eleverna och de stora va helt underbart att se. Eleverna i de större klasserna va så duktiga och till och med bar sina lagmedlemmar från de mindre klasserna. Underbart ??

Morgonstund har guld i mun brukar man ju säga. Idag blev det en lång dusch och nu sitter jag här och skriver. Sminket är på. Kläderna är på nu blir det nån sorts av frukost och sen bär det av till jobb. Idag börjar jag kl 9 för att jag stänger. Så Jippi. Nä ska inte gnälla bättre än inget jobb alls.

Av Kicki Magnusson - 12 maj 2014 19:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards