Alla inlägg under maj 2017

Av Kicki Magnusson - 24 maj 2017 23:45

Onsdag natt och jag ligger vaken medans sambon sover gott och snarkar en massa. Har snart sett tre filmer och är ändå inte trött. Så då hamnade jag här.

Vi har köpt toppola jag och min sambo. Ett hus att lägga i en bil himla mysigt så nu kommer det att bli massa campande. Hoppas jag i alla fall. Nu ska vi bara renovera den lite. Jag har redan sytt gardiner och kuddar. Så det lär bli jätte mysigt. Kenneth har köpt en ny bänk skiva vi ska ha i den. Och vi har beställt ny faner som vi ska sätta dit. Så det kommer bli super mysigt.

Har tappat mitt fina smala silvriga armband och kan absolut inte komma på vår jag tappat det. Men med en underbar sambo så köpte han ett nytt till mig idag vilket va underbart kärt av honom.

I helgen va vi och tittade på macken. Och gud vilket framträdande. De är så himla duktiga galenskaparna himla roligt. Promenaden från teatern va himla mysig också vi såg parisohjulet lysa och snurra så himla romantiskt med sambon vid min sida.

Ovido - Quiz & Flashcards