Alla inlägg under november 2015

Av Kicki Magnusson - 15 november 2015 21:01

Helgen har gått alldeles för fort igår va vi i Ängelholm för att laga hjärtats bil så nu är den hel och klar. Fredags va det middag och film kväll med the girls. Och det va verkligen en awsome fredag så det hoppas jag att vi gör om. Sitter just nu och kollar en kicki film och den är super bra som vanligt. Hjärtat han är underbar och står och diskar. Har verkligen hittat ett guldkornen. :-).

Av Kicki Magnusson - 12 november 2015 09:06

Skit jobbigt att vakna på morgonen och undra om drömmen va verkligen eller inte. Ibland blir jag lite rädd för min egen hjärna vilken normal person drömmer om att ens pappa är död. Och fy så verkligt det va. Kan liksom fortfarande känna i kroppen hur den bara halvt dog när jag grät. Att den bara la av och det enda som gick va att gråta. Usch fy hoppas att jag slipper va med om det på super super länge.

Ovido - Quiz & Flashcards