Alla inlägg under juli 2012

Av Kicki Magnusson - 21 juli 2012 22:30

Hej...


Idag vid den här tiden så va jag på kalas hos morfar då blev han 71 år..Och idag är det tyvärr inte kalas, Morfar blev bara 71 år för den jävla cancerns skull. Jag saknar morfar jätte mycket varje dag. Kan knappt prata om honom utan att börja gråta, Så Grattis morfar på din 72 födelsedag hoppas att du har det bra...


Idag har varit en ganska så lugn dag, Dagen började med huvudvärk och det som alltid är så fruktansvärt roligt..Eller inte men just nu känns det bättre och jag hoppas att huvudvärken är borta...Har också varit på Mcdonalds idag med bröderna och kevin, Joakim ville ha det svarta glaset så nu har vi alla det..Och mat fick vi ju också så slapp jag laga mat idag....


Igår och i torsdags va det sjöbo marknad, I torsdags blev det inte så mycket handlat det blev en tröja till joakim och munkar med oss hem till resten av familjen. Joakim vann lite nallar och bollar i klosakerna på tivolit så det är ju alltid något.. Träffade Camo&Carro som jag träffar alldeles för lite så det får vi verkligen ändra på. Alltid trevligt att snacka skit mer er...Igår va det också marknad så jag köpte mig en drömfångar i rosa, fast jag ville ha en i vit eller svart men rosa går också bra...Och sen köpte jag körsbär och de var  underbart goda...


Har haft semester nu i ett par veckor och på måndag är det dags att jobba igen. Det ska bli skönt behöver komma tillbaka till det normala...Har mött några av barnen i affärerna nu när man har varit ledig...


Och på fredag ska vi åka till Halmstad och campa på Marias Camping och sedan blir det halmstad äventyrs land på lördagen, Kommer bli en toppen helg och en toppen födelsedag...


Har precis sytt in två shorts som inte passade joakim och mikael så nu kan de använda dem igen...=)


Peace Love And Understanding ♥

 

Ovido - Quiz & Flashcards