Alla inlägg under november 2012

Av Kicki Magnusson - 5 november 2012 20:00


Måndag, dagen efter novemberlov det kändes faktiskt i huvudet efter att man kom hem, Förra veckan var där ju knappt några barn och idag va nästan alla tillbaka så det kändes, Men det är riktigt roligt också. 


Det har hänt mycket den senaste veckan, Har flyttat till lägenhet i veberöd och det har blivit jätte mysigt, men ibland lite ensamt men familjen har nära hit så det är skönt..Nu är det bara mysfaktorn som saknas lite här lite tomma väggar i köket men det får vi ordna när jag får lön, så kommer de bli jätte snyggt. Alltid kul med nya saker så jag hittar säkert lite dekorationer som jag kan ha=)


Va hemma hos min moster Camilla & Omid igår och hälsade på min lilla nya kusin, hon är jätte söt, fast hon är väldigt liten men det ska bli kul att se henne växa upp. Hoppas vi umgås mer så hon inte är så blyg runt oss, Sofia är ju lite blyg runt mig men det är för att man nästan aldrig träffar henne så det får vi kanske ändra på med Emelie. 


Peace Love And Understanding ♥ 



Av Kicki Magnusson - 1 november 2012 23:00

1 års dag sedan morfar gick bort. Detta året har gått jätte fort och mycket har hänt, Fast det har varit sorgligt och fruktansvärt utan morfar så har mycket glada saker också hänt. Camilla har fått sitt mirakel barn Lilla Emelie, Rebecca har fått barn Neo, mormor har flyttat närmare oss, Mikael har tagit studenten, pappa har gått ner 50 kilo, Mamma har också gått ner mycket. Jag har fått lägenhet i veberöd och har ett halvtidsjobb. 


Exakt ett år sedan idag låg jag hemma hos mina föräldrar och skulle sova men mamma och pappa blev uppringda av Camilla för morfar mådde jätte dåligt. Och exakt en timme efter mamma&pappa hade kört så fick jag 40 graders feber med dubbla täcke och filtar kl 05:10 ringer telefonen och min pappa som nästan aldrig gråter, storgråter i telefonen och säger att morfar är död, exakt den tidpunkten va det värsta i mitt liv. Precis som om jag kände det på mig blev jag sjuk och låg i influensa. 


Morfar vi saknar dig varje dag som går och det minskar inte i heller du finns med i allt fast vi inte kan se dig eller höra dig. Vi saknar dig oerhört varje dag.


Peace Love And Understanding ♥ 

Ovido - Quiz & Flashcards