Alla inlägg under februari 2015

Av Kicki Magnusson - 24 februari 2015 07:56

Idag känner jag mig inte alls 100% ont i huvudet och i näsan verkar inte som om min förkylning vill släppa har snart haft detta i tre veckor. Och det är inte alls roligt.

Brossan är hemma för kräksjukan. Halva styrkan på jobb är hemma för nåt också. Och barnen blir bara fler och fler som är sjuka. Känns som om influensa tiderna är komna. Usch vad tråkigt men men bara bita i det sura äpplet och resa sig igen. :-)

Grattis till Dennis&Daniel som fyller 30 år idag. Hoppas ni har en toppen dag. :-D

Ha en toppen dag allihop.

Av Kicki Magnusson - 22 februari 2015 14:44


Verkar som alla jag känner förlovar sig eller skaffar barn. Och mitt stora bekymmer är att jag är inte där än. Jo visst har varit förlovad men med helt fel kille. Men när ska jag hitta den rätta killen?. Det är inte så att jag inte är glad för alla er som förlovar er eller skaffar barn. Är otroligt glad för eran skull.

Det jag känner är att alla tjatar på mig att hitta någon men jag tror inte att jag har hittat honom för hade jag hittat någon som jag verkligen ville ha hade man ju slängt sig med hals och huvud in i det. Jag har älskat två personer i hela mitt liv och han jag va tillsammans med va inte en av dem för det va en totalt sinnesförvirring. Men alla man älskar kan man ju inte i heller få och dessa två personer är just det. När ska jag hitta honom som älskar mig tillbaka?

Visst jag är kanske kräsen när det gäller kärlek och män men jag tänker inte nöja mig med en kille jag inte vill ha, eller bara ha en kille för syns skull jag funkar inte så. Då kan jag lika bra va ensam för jag klarar mig alldeles utmärkt ändå fast det är ensamt. Har en helt underbar familj som alltid ställer upp och underbara vänner som alltid finns där. Och tacka gud vet jag för camo och hans familj, och Sandra och Linda ni är för underbara. ??

Önskar att man umgicks mer med släkten men vissa av dem träffar man aldrig och ibland när man hör av sig och ska göra något så kan de aldrig och det är skit tråkigt. Hatar orden vet inte och den som lever får se. Det är de mest sämsta bortförklaringarna någonsin.

Allt som skrivs här är mina tankar och vad ni än gör gnäll inte på vad jag skriver för jag skriver enbart för mig själv och för att få ut allt inombords. Måste få ut det på nått sätt. Många tankar i detta huvud. :-D

Saknar dig och våra pratstunder men tyvärr kan jag inte göra någonting åt det. Jag har försökt att ta kontakt men det hjälper inte så det får vara så. Vi får se på varandra och tänka att det va många ljuva minnen.

Har också tänkt på vad som händer om jag skulle råka möta dig. Vad skulle jag gjort? Vad är jag kapabel till att göra? Fattar du ens att jag hatar dig av hela mitt hjärta och ja jag vet man ska inte hata för då känner man något men för den människan kan jag hata. Och jaja hata är ett starkt ord men du är en idiot.

Saknar inte ens dig som kompis att jag fick din expojkvän som bästa vän va ännu bättre. Du va alltid så himla märklig vi passade inte ens som kompisar.

Ibland kan jag sakna dig fast vi kanske kände varandra särskilt väl men det kanske vi kunnat göra. Varför slutade vi prata?

Usch gud man ska inte bli äldre man tänker bara på allt gammalt som hänt som va de bästa minnena i mitt liv.

Av Kicki Magnusson - 22 februari 2015 13:41

Söndag idag. Sitter och skriver här en månad sen jag skrev något så här kommer en  kortfattad summering vad som hänt sen sist. 


Begravningen för Farfar har ägt rum och det va en av de värsta dagarna i mitt liv. Kan räkna de värsta dagarna i mitt liv på fingrarna så det är ju bra att det inte har blivit fler än tio än.


I fredags va det farfars urnsättning det va inte alls roligt. Men äntligen har han fått frid. Vi kommer alltid sakna dig och älska dig av djupet av mitt hjärta...


Jag ska göra en tatuering till mine av mina bortgångna släktingar. Har berstämt mig för att göra den men inte riktigt bestämt mig var jag ska ha den, vill ha den på ett femenint ställe men den tatueringen ska jag ha.


Igår hade sofie kalas för hon har fyllt år..Riktigt mysigt...


Har ingen direkt skriv lust men det kommer väl tillbaka så småningom..

Ovido - Quiz & Flashcards