Alla inlägg under oktober 2012

Av Kicki Magnusson - 22 oktober 2012 11:00

Hej...


Sitter här och väntar på att tiden ska gå. Jippie....Ska ta bussen till jobb 12:13 så det är en stund till...


Mormor har äntligen kommit hem från sjukhuset, det gjorde hon redan i torsdags har bara glömt att skriva det...Hon har fått en remiss till nått ställe i simrishamn som ska kolla om hon har reamatisk verk..Så vi får hoppas på att det är det annars vad kan det vara?


Farmor går på cellgifter i pillerform för läkarna hade hittat en fläck på levern, Hoppas verkligen det går bort, För mycket sjukdomar nu faktiskt...


Har kollat runt efter kattungar men hittar ingen jag vill ha och de jag hittar är alltid sålda...Vill ju ha en långhårig svart mysig katt en katt som liknar min gamla katt Sotis...Men var ska jag hitta en sådan...Får väl leta vidare..


Har hittat fler hallmark filmer att ladda ner så det blir att se dem nu i veckan..=) Hur bra som helst...


Peace Love And Understanding ♥ 

 

 

 


Av Kicki Magnusson - 21 oktober 2012 23:15

Hej...


Tycker att folk ska sluta att lägga sig i sådant de inte har med att göra. Så fruktansvärt onödigt att påpeka sådant de inte har med att göra men det är väl bara ja..Eller hur va det...


Tycker också att folk ska vara snällare mot mig om de nu verkligen vill umgås med mig så tycker jag att det ska sluta snackas massa skit om min familj och sådant trams. 


Har fått ner alla sakerna från vinden som ska med i flytten så det är ju bra. Jag vet att det är några veckor tills dess men det kommer att gå fort...=)


Sitter just nu och kollar på Arne Dahl på kanal 1 synd att jag inte såg den från början bara den verkar riktigt bra..


Igår åkte jag,mamma&pappa in till nova och bara gick runder, Jag köpte mig en tröja blev glad förvånad när jag fick på mig en som va mindre i storleken än vad jag brukar köpa så det va ju bra...Hittade även ett par jätte snygga och mysiga innetofflor som jag ville ha får se om jag köper de när lönen kommer, Hittade också en mössa som va riktigt snygg...


Nu är det bara 10 dagar kvar tills man flyttar, så det ska bli kul att inreda lägenheten men inte så kul att flytta och lyfta alla sakerna. 


Har nu allt till lägenheten också, köpte ett bord av en arbetskollega så det kommer bli skit bra...=)


Har köpt/Gjort:

                                                                                   


Vill köpa:

http://www.rusta.se/FS/Onskelista/

                                                                 



Peace Love And Understanding ♥ 

 







Ovido - Quiz & Flashcards