Alla inlägg under september 2015

Av Kicki Magnusson - 8 september 2015 18:45

Till min bästa vän som alltid står ut med mig och som alltid tjatar på mig att uppdatera bloggen här kommer ett inlägg i din ära..


Tisdag idag har varit hemma två dagar för jag har haft grymt om i magen, helt öm på högersidan när jag ska sova. Men det går väl över eller så får jag leva med det. känns i nuläget att jag kommer att få leva med det men vi får se vad läkarna säger...


Nu när jag varit hemma så har det mest blivit tid på soffan och framför tven, har blivit många bra filmer som vanligt när jag är sjuk. blir så lätt rastlös annars. har även hunnit med att göra lite armband till min vänner/familj och jag hoppas ni tycker om dem och inte bara säger det för att göra mig glad..=)


I helgen blev det bowling med ett härligt gäng, efter det blev det två bilträffar en i lund och en i ystad. Alltid trevligt fast det inte är riktigt min grej med bilträffar men alltid roligt att träffa nytt folk. I jämna mellanrum så hade jag ju fruktansvärt ont i min mage. det enda som verkar hjälpa är att inte äta. Inte konstigt man gått ner 4kg sen i fredags...


Ja man ska inte älta gammalt men hur fan tänkte du där? Vad tror du egentligen att ingenting har hänt? Du borde stenas på öppen gata eller något ännu värre. Men dum visste jag ju redan att du var..

Och det bästa med alltihop är att jag är starkare nu och har så många mer människor som stöttar mig. Du är inte längre värd spökena i mitt huvud och har inte varit det på lång tid. Så snälla gå och stör någon annan. 


Vad mer har hänt, Jo har börjat plugga till barnskötare på distans och det är super kul. Trivs riktigt bra med det, och sen jobbar jag ju ockås så detta kommer bli hur bra som helst. Nu saknar jag bara den där mr Right. Var han nu kan vara ;-) han är kanske närmare än jag tror eller fast i ett träd..haha


Snart är den riktiga hösten här och jag gillar det inte alls, har redan börjat frysa och hata mörka mornar. Blää på detta...men men har i alla fall köpt en jacka som håller i alla fall hösten och vintern ut. 


Har äntligen lagat min namnhalsband som jag fått av bästa kompisen för ett par år sen. Har saknat det super mycket nu när det har varit i sönder...


På torsdag är det farfars födelsedag och hans första födelsedag sen han gick bort i januari och jag gillar det inte alls, Saknar honom så fruktansvärt mycket. det går liksom inte att beskriva..Du finns alltid hos oss..  


Den 27 augusti förra månaden va det Anjas dödsdag också och det är också rent ut sagt skit ett rent helvete.. Du kommer alltid att vara med mig, var du än är.   



Ovido - Quiz & Flashcards