Alla inlägg under augusti 2011

Av Kicki Magnusson - 23 augusti 2011 20:00

Hej...

Tisdag idag. Idag har jag och camo gjort underbart god pastasallad, fast vi gjorde rent för mycket, Men god blev den i alla fall. Egentligen så skulle vi sett Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides men Camos hårddisk funkade inte i mitt x-box så vi såg det som gick på tv istället...Så vi snackade skit kollade på tv och käkade godis..


Friends With Benefits


While trying to avoid the clichés of Hollywood romantic comedies, Dylan and Jamie soon discover however that adding the act of sex to their friendship does lead to complications.


Peace Love And Understanding ♥


Av Kicki Magnusson - 22 augusti 2011 20:00

Hej...

Måndag idag. Och jag är i lägenheten igen helt ensam..Det är så tråkigt att vara helt ensam men men sådant ät livet tyvärr...Så jag ska se några filmer och sedan ska jag se sex and the city som går senare ikväll på tv...=)


Blue Crush 2


Haunted by the memory of her deceased mother, Dana leaves Malibu behind and heads to South Africa to fulfill her mother's dream of surfing Jefferys Bay.


Peace Love And Understanding ♥


Av Kicki Magnusson - 21 augusti 2011 20:00

Hej...

Söndag idag. Idag bev det bara en lugn söndag med familjen och lite filmer...En toppen söndag med andra ord..=)


Casper



A paranormal expert and his daughter bunk in an abandoned house populated by 3 mischievous ghosts and one friendly one.


Peace Love And Understanding ♥


Av Kicki Magnusson - 20 augusti 2011 20:00

Hej...

Idag har det inte hänt så jätte mycket, Mamma&Pappa har varit iväg och köpt stuprännor, så de håller på med det. 

Idag har jag sett filmen Bad Teacher och den var faktiskt ganska så bra...

Bad Teacher


A comedy centered around a foul-mouthed, junior high teacher who, after being dumped by her sugar daddy, begins to woo a colleague -- a move that pits her against a well-loved teacher.


Peace Love And Understanding ♥


Av Kicki Magnusson - 19 augusti 2011 20:00

Hej....


Fredag...Idag har jag bara umgåtts med familjen, sett film och så, Farmor&Farfar kom också nu på kvällen och hälsade på, De hade varit iväg och klippt håret och sådant. Alltid trevligt att träffa dem...


Bend It Like Beckham


The daughter of orthodox Sikh rebels against her parents' traditionalism by running off to Germany with a football team (soccer in America).  


Peace Love And Understanding ♥


Av Kicki Magnusson - 18 augusti 2011 20:00

Hej....


Torsdag idag. Idag har det inte hänt sådär jätte mycket har bara tagit det lugnt med min lilla migrän, Sett lite film och så är alltid bra när man ska ta det lugnt...


Megamind

After defeating superhero Metroman and taking over Metro City, evil genius Megamind finds himself bored and lonely. So he creates a new hero that he can defeat, but gets more than he bargained for. 


Peace Love And Understanding ♥

Av Kicki Magnusson - 17 augusti 2011 22:00

Hej...


Idag har jag bara tagit det lugnt, Försökt bli av med min huvudvärk men det verkar inte gå så jätte bra för den envisas fortfarande. Och sedan har jag en nerv i kläm i min arm, Det gör fruktansvärt ont men men vi får hoppas att det går över..=)


Just nu sitter jag och kollat på matchen och det går väl rätt så bra det står 1-1 mellan Zagreb och Malmö ff, så vi får hoppas på fler mål nu i andra halvlek...


 


Har precis sett filmen The Rebound och den va faktiskt helt okej, Inte bästa skådespelarna jag vet men den va faktiskt helt okej...



Peace Love And Understanding ♥


Av Kicki Magnusson - 16 augusti 2011 23:45

Hej....


Tisdag idag.


Idag hade jag ett möte kl 13:00 sedan efter det blev det arbetsförmedlingen, det gick bra båda sakerna....


Efter det ringde jag och sa upp mitt tv abonemang, varför ha det när det är värdelösa kanaler, och varför ha det när jag aldrig tittar på tv, jag kollar ju alltid på film och serier på datorn så de 390kr kan jag ha roligare för...


Träffade Camo efter han slutat jobba, Sedan bjöd han på mat, Gröna Linser och karrekotlett, riktigt gott. Sedan såg vi filmen Gnomeo and Juliet...

Den va riktigt rolig och romantisk...



The neighboring gardens of Montague and Capulet are at war, but the gnomes, Gnomeo and Juliet, are in love.

Cyklade hem från camo vid 21:00 och när jag kom hem så gick Freedom Writers på tv och den filmen är så bra...



Peace Love And Understanding ♥


Ovido - Quiz & Flashcards