Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Kicki Magnusson - 15 oktober 2011 23:00

Hej


Detta inlägg är nog det svåraste att skriva så det får bli lite känsloladdat...


Usch allting är så jobbigt...Morfar han är sämre och inlagd på Hospis, så det är inte alls roligt, han har problem med sin rygg nu, cancern har spridit sig så det är fruktansvärt jobbigt, Man vet liksom inte vad man ska göra eller säga...Det är det som är det jobbigast, Man hade velat fixa allt och göra honom frisk...Men det går inte...


Satt och funderade för någon dag sen, Jag saknar gymnasiet, inte direkt skolan, men sakerna vi gjorde, gänget vi var, Och jag saknar liksom vänskapen som var liksom bättre då, Man träffades nästan varje fredag eller lördag, jag saknar det...


Och jag saknar alla fotbollsmatcherna man gick på med hela gänget, vi hade skit roligt, speciellt halmstad resan, fast det va fruktansvärt kallt och att min jacka va sönder så saknar jag allt det, Roadtrippen och alla roliga stunder..


Sen saknar jag festerna vi hade med hela gänget också, Det hände mycket roliga saker som jag verkligen inte kan glömma, jag hoppas bara att inte resten har glömt det..;)


Det är ju faktiskt inte bara du som mår dåligt av att morfar är sjuk vi är ju faktiskt en hel släkt här. Och det är ju olika jobbigt för oss alla. Men vi får ju faktiskt göra det bästa av situationen. 


Det jag inte förstår är varför du är så sur. Konstigt att man kan bli arg över en sådan sak och sluta prata med varandra även när man träffas man kan åtminstone säga hej. Men inte du inte..Skumt men men det är ju upp till dig. Va du högfärdig om du vill. 


Har börjat få tillbaka kontakten till en kompis och jag är så glad för det, Så skönt man märker verkligen som man har saknat det, Från att ha pratat nästan varje dag och sen inte prata alls det gör skillnad så jag är glad för det lilla jag få...




Crazy Stupid Love


A father's life unravels while he deals with a marital crisis and tries to manage his relationship with his children.


   

Yogi Bear


A documentary filmmaker travels to Jellystone Park to shoot a project and soon crosses paths with Yogi Bear, his sidekick Boo-Boo, and Ranger Smith.


Peace Love And Understanding ♥


Ovido - Quiz & Flashcards