Alla inlägg den 7 november 2011

Av Kicki Magnusson - 7 november 2011 20:00

Hej...


Har varit sjuk i en vecka med feber, ont i halsen och förkyld, Så det blev en tid hos farbror doktorn för att kolla vad det va, Först så kollade sköterskan men hon hittade inget men hon tycket att jag ansträngde mig när jag pratade så hon ville att jag skulle träffa doktorn vilket jag gjorde och då hittade han va det va, Det va akut bronkit, (luftstrupskatarr), Så jag blev sjukskriven till den 13 November och jag fick hostmedicin också, Som kostade 167kr förstår inte varför det ska va så in i helvete dyrt...Köpte också nyponsoppa idag så nu ska jag bädda ner mig och sova....


From Prada To Nada


A Latina spin on Jane Austen's "Sense and Sensibility," where two spoiled sisters who have been left penniless after their father's sudden death are forced to move in with their estranged aunt in East Los Angeles.



Peace Love And Understanding ♥

Ovido - Quiz & Flashcards