Direktlänk till inlägg 27 december 2011

Tisdag 27 December

Av Kicki Magnusson - 27 december 2011 20:00

Hej...


MELLANDAGS REA!!!!


Jag,Per,Joakim & Martin vi körde till malmö för att hämta ut grafikkortet mikael hade beställt tog lite tid att hitta in till det stället och sedan tog det ännu längre tid att hitta en parkeringsplats mitt inne i stan i malmö men tillslut gick det så vi ordnade grafikkortet sen bar det av till NetONet för att byta pers externa hårddisk som hade pajat så han fick en helt ny tur va väl det, Sedan blev det en runda inne på netOnet så per han köpte sig en ny datorskärm i full HD. 

Sedan blev det en tur till Media Markt så joakim kunde köpa en mus till sin dator för sitt presentort så det va ju bra. Efter det blev det Burlöv Center för att köpa ett spel till mikael så han kunde prova sitt nya grafikkort...Och jag gick in på Ur&Penn medans de va inne på game och kollade på spel och jag köpte mig en silverring för 100kr så det var världens kap...Riktigt snygg är den också...


Sedan åkte vi hem efter en nöjd shopping tur runt halva stan. Men roligt hade vi i alla fall...


Northern Lights

Nate Burns accepts a job as chief of police in Lunacy, Alaska, hoping to to get away from the traumatic death of his partner back in Baltimore. He meets Meg, an independent bush pilot, whose father is found dead in a mountain cave. 


See You In September

See You in September is an original romantic comedy set in current day Manhattan. The film centers around Lindsay, a beautiful woman who seemingly has it all, but is deeply afraid of commitment. When she finds out that her therapist takes a vacation for the entire month of August she feels shocked and abandoned. Instead of taking this news lying down, Lindsay enlists the help of her acerbic best friend Monica to come up with a solution. With the assistance of "Craig's List", Lindsay puts together a group therapy session for all Manhattanites who are in need of therapy, but more importantly angry at their therapists for abandoning them.



 Peace Love And Understanding ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki Magnusson - 6 juli 2022 00:21

Hej! Lite problem med att sova denna natten. Ligger och funderar en massa inte så bra när man ska försöka sova. Ja 2017 skrev jag mitt förra inlägg har hänt en massa sen dess. Men men det kan vi dra i en annan dag. Ja tankarna som far run...

Av Kicki Magnusson - 24 maj 2017 23:45

Onsdag natt och jag ligger vaken medans sambon sover gott och snarkar en massa. Har snart sett tre filmer och är ändå inte trött. Så då hamnade jag här. Vi har köpt toppola jag och min sambo. Ett hus att lägga i en bil himla mysigt så nu kommer d...

Av Kicki Magnusson - 14 april 2017 05:59

Fredag idag. Vi har precis satt oss i bilen för att köra till Jönköping för att gå på Elmia bilmässa.Behöver verkligen ha något att skingra tankarna med just nu. Farmor gick bort i måndags och det tog oss alla på sängen. Visst hon har haft cancer...

Av Kicki Magnusson - 19 mars 2017 13:51

Hej.  Har inte skrivit på evigheter men här kommer det. Livet och kärleken frodas på tullboden, I vårt underbara hus, Nu längtar vi till sommaren och sommar i vår egen trädgård. Ska bli så otroligt mysigt. Har fixat upp en spann som ska bli en blom...

Ovido - Quiz & Flashcards