Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Kicki Magnusson - 27 juli 2011 23:30

Hej...


Idag är det min födelsedag...=) Grattis till mig....


Har haft kalas idag också, Farmor,Farfar,Dennis,Lillemor,Jonas&Anette kom och firade mig i min lägenhet, Mamma,Pappa,Mikael&Joakim var också med. Det var faktiskt riktigt trevligt.


Jag fick en berlock till mitt armband av Mikael Redman, Tack så jätte mycket...Fick ett halsband av Camo med mitt namn på, Tack Tack, Fick leggings och Värmeljushållare till väggen av farmor&Farfar, Fick En stor glas flaska Pommac och majskolvar av Dennis, Fick Orrefors värmeljuslyckta&Mat Tina kokbok av Lillemor, Av Jonas,Anette,Henrik&Anna fick jag biljett till Europe&Takida på stadion i Malmö så det ska bli skit roligt. =)


Fick två blommor av mamma, Och ett armband där det står Kicki på så det är underbart snyggt.


Tack alla för alla gratulationer, Och tack för sällskapet och presenterna...


Fick även det blåa glaset från mcdonalds igår...=)


Peace Love And Understanding ♥


Ovido - Quiz & Flashcards