Alla inlägg den 30 september 2012

Av Kicki Magnusson - 30 september 2012 21:25

Hej...


Idag är det söndags kväll jag har lagt mig i sängen med filt och en kopp te. Fryser lite så jag kan behöva värmen. Snart ska jag starta filmen something Borrowed, Säger aldrig nej till Colin Egglesfield..=)


Helgen har bestått av mycket spännande saker, i fredags blev jag hämtad efter jobbet av bröderna så vi åkte in till Lund och åt på Mcdonalds det va gott inte ätit där på jätte länge så, Sen blev det en tripp till Nova för att köpa vantar, jag köpte mig ett par tumvantar och ett par vanliga fingervantar som även funkar till min mobil så det var ju bra...Sen belv det hemfärd för bröderna skulle på Ystads sista crousing. Sen kom ju martin till joakim och då blev det lan...


Lördag blev en lugn dag, bara inne i värmen och kollade på film och satt vi datorn. 


Idag söndag blev det en tripp till Ikea,Biltema och sedan Willys, Så det va trevligt, den billigaste någonsin idag på ikea aldrig blivit så billigt innan, men nu har ju jag nästan allt till min lägenhet förutom ett soffbord...Men det kommer väl det också...=)


Peace Love And Understanding ♥

 

Ovido - Quiz & Flashcards