Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Kicki Magnusson - 7 oktober 2014 19:08

Tisdag idag...


Tänkte berätta lita vad som hänt de senaste dagarna...


torsdags och fredags har varit toppen bra på jobb alltid så roligt att ha dig där dagarna blir mer roliga då konstigt nog..Ja i alla fall vi pratade manlighet jag och sarah och det va så roligt att se någon annans perspektiv på manlighet, sarah menar att manlighet då måste man vara över 25 men jag kan inte riktigt hålla med henne tyvärr, det är så att vi har tra grabbar på jobb och tyvärr kan jag säga att enligt mig klassas de inte som män och de är alla över 25 jag kan tycka att ska man klassas som manlig så krävs det lite pondus och lite charm att veta att man är mogen. Och det är kanske inte så många som klassas som man enligt mig, Min pappa är helt klart ett prakt exempel han är typisk man, han har alltid varit säker på sig själv  och har alltid visat vad han tycker antingen i kroppsspråk eller i handlig och det kan jag tycka är manlighet, sen kan jag också tycka att manligheten kan sitta i stilen som man själv beter sig men detta är ju bara min åsikt...


nu till nått helt annat. jag har blivit besatt av att göra Crazy Loom armband. Och de blir så super fina...Nu har snart hela familjen vars ett och inga har blivit likadana vilket är underbart kul. 


Ja jag hoppas att så många som möjligt läser min blogg såg att jag hade undefär 50 sidvisningar förra veckan, och hoppas kanske på lite fler denna gången, vem vet det kanske händer...


Malmö FF har vunnit sm guld igen, vilket är helt underbart, Så sjukt roligt. 


Imorgon är det dags för Malmö Redhawks att spela match igen och familjen kommer hit på middag för att se matchen. Alltid trevligt...Men imorgon är det också dokumentär med Zlatan och den ska jag verkligen se, för den verkar vara skit bra...


Ovido - Quiz & Flashcards