Alla inlägg den 2 november 2014

Av Kicki Magnusson - 2 november 2014 17:45

Just idag känner jag mig grymt deprimerad och riktigt irriterad.....Är så irriterad att jag hade kunnat explodera....


Ja som kanske de flesta har sett så har jag blivit av med värmeljus på min balkong nu tredje gången gillt, Så nu blir det snart drastiska åtgärder. Blir så fruktansvärt irriterad. är det någon som släkt dem och sen tagit dem bara för de retar sig på att de är tända eller vad, finns ingen risk i världen att ljusen brinner ner något för det är liksom genomsurt i marken så daahhh...Blir så arg på folk som har åsikter om saker de inte behöver bry sig om..


Idag har jag beställt doppresenten till min lilla gud dotter ska bli så roligt när det väl är dags för hennes lilla dop, =) Har även gjort lite saker till henne och ska göra lite till så blir det lite personligt också...


Can you feel it?
Now its coming back we can steal it
If we bridge this gap
I can see you
Through the curtains of the waterfall

When I lost it
Yeah you held my hand
But I tossed it
Didn't understand
You were waiting
As I dove into the waterfall

So say Geronimo!
Say Geronimo!
Say Geronimo!
Say Geronimo!
Say Geronimo!
Say Geronimo!
Say Geronimo!

Can you feel my love?
Bombs away
Bombs away
Bombs away
Can you feel my love?
Bombs away
Bombs away
Bombs away
Say Geronimo!

Well we rushed it
Moving way to fast
That we crushed it
But it's in the past
We can make this leap
Through the curtains of the waterfall

So say Geronimo!
Say Geronimo!
Say Geronimo!
Say Geronimo!
Say Geronimo!
Say Geronimo!
Say Geronimo!

Can you feel my love?
Bombs away
Bombs away
Bombs away
Can you feel my love?
Bombs away
Bombs away
Bombs away

Well I'm just a boy
With a broken toy
All lost and coy
At the curtains of the waterfall
So its here I stand
As a broken man
But I've found my friend
At the curtains of the waterfall

Now I'm falling down
Through the crashing sound
And you've come around
At the curtains of the waterfall

And you rushed to me
And it sets us free
So I fall to my knees
At the curtains of the waterfall

So say Geronimo!
Say Geronimo!
Say Geronimo!
Say Geronimo!
Say Geronimo!
Say Geronimo!
Say Geronimo!

Can you feel (Say Geronimo! Say Geronimo! Say Geronimo! Say Geronimo!) my love?
Bombs away! Bombs away! Bombs away!
(Say Geronimo! Say Geronimo! Say Geronimo! Say Geronimo!)
Can you feel (make this leap, make this leap, make this leap) my love? Make this leap.
Can you feel my love?




Ovido - Quiz & Flashcards