Alla inlägg under december 2014

Av Kicki Magnusson - 9 december 2014 21:27

Idag tisdag pappa och brorsorna har precis kört hem vi har kollat hockey och ätit hamburgare. Mamma är på lasarettet och har blivit opererad men hon mår bra och allt har gått bra.

På jobb va det drop in för föräldrarna. Föräldrarna har kollat på sakerna barnen har gjort och bjudit på fika och sådant. Riktigt mysigt men en riktigt lång dag om man börjar 6:45 och är kvar på jobb 17:15.

Men nu bäddar jag ner mig. God natt

Av Kicki Magnusson - 8 december 2014 23:45

Julpyssel delux på jobb, Börjar närma sig julskolavslutning så nu står julpyssel på schemat för hela slanten, Super kul att julpyssla och det blir så fina konstverk. Vi har även börjat att dekorera presentaskar som barnen ska få lov att ta hem sen eller ge bort till sina föräldrar eller syskon. Super super kul...


 

Av Kicki Magnusson - 7 december 2014 23:45

Idag döptes Nora. Äntligen..Haha...Har varit en toppen dag, har blivit gudmor till ett underbart flickebarn som är min bästa kompis dotter, Så glad att ni gett mig denna stora ära att vara ert barns gudmor tack till Camo och Carro för denna fina ära...


Här kommer lite bilder:  

 

                        

Av Kicki Magnusson - 6 december 2014 19:30

Idag är det lördag och vi har varit på burlöv center för att mamma och pappa skulle köpa dop present till nora...Blev ett super snyggt hänge till halsband så det kommer va super fint på henne när hon blir större...=)


Skulle egentligen bli en tur till byggmax men det struntade vi i för vi skulle hem och göra pannkakor med olivia,per och sofie, super mysigt blev det med pannkakor och mys med skitsnack och målande av naglar..


 

Av Kicki Magnusson - 5 december 2014 23:45

Äntligen människa igen efter kräksjukan. Långdragen kräksjuka men nu är jag äntligen frisk och har börjat äta igen vilket är super bra. 


 

Av Kicki Magnusson - 4 december 2014 23:45

Idag fyller min underbara mamma år. Grattis mamma på din födelsedag.   

Av Kicki Magnusson - 3 december 2014 19:30









Kräksjukan fortsätter. Har inte så mycket mer att tillägga tyvärr..


   

Av Kicki Magnusson - 2 december 2014 23:45

Ja ni läste rätt jag har drabbats av kräksjukan och det är inte alls roligt att kräka varje halvtimme. Fy skäms på dig som har smittat mig...


 

Ovido - Quiz & Flashcards