Alla inlägg den 17 april 2014

Av Kicki Magnusson - 17 april 2014 21:25

Torsdag idag. Veckan har gått undan. Och veckan har varit jätte mysig. Man har fått kontakt med barn man inte haft innan och det har varit underbart. Jag älskar alla dessa små varelser och jag älskar att jobba på fritids det är där jag hör hemma.

Veckan har helt klart gett mig mer energi till att jobba. Har haft grymt roligt med kollegorna och det är så det ska vara. Igår va det två vuxna och tre barn på kompis gungan och det va skit kul. Annan personal kollade på oss som vi va knäppa men visade hur kul som helst eller hur Johanna? :-)

Har också lärt mig nya trick med kortlek idag så det tackar jag för. :-)

Så nu sitter jag här och ska ha fyra lediga dagar och jag känner mig hel lycklig.. :¤ ????

Ovido - Quiz & Flashcards