Alla inlägg den 3 juli 2015

Av Kicki Magnusson - 3 juli 2015 10:51

Är på väg till netonet för att mamma ska ha en ny hårtrimmer så vi får se om vi hittar någon. Efter det blir det nog bara lugnt med bad och kanske inte så mycket sol idag i och med att jag brände mig igår.

Ja jag skickade i alla fall det smset jag har haft ångest över i många dagar. Är stolt över mig själv. Men jag har inte fått något svar vilket är tråkigt. Men jag skickade alla fall. :-)

Av Kicki Magnusson - 3 juli 2015 00:31

Jag har bränt hela ryggen. Aj aj aj säger jag bara. Inte alls mysigt men tyvärr så finns det inte så mycket att göra åt nu. Dagen idag har bestått av sol och bad hemma hos föräldrarna. Har varit super skönt att bara va och finnas. Lagade mat till hela familjen idag också jag gjorde pasta sallad med fajitas kyckling blev supergott dock lite start men men. Efter det blev det kvälls mys på altanen med jordgubbar. Fixade även lite ny färg på mina naglar nu när det är sommar. Äntligen.

Ovido - Quiz & Flashcards