Alla inlägg under oktober 2011

Av Kicki Magnusson - 7 oktober 2011 20:00

Hej

Idag spelades det fotboll för svenska landslaget. De spelade mot finland och de vann. Zlatan fick ett gult kort så han får inte spela mot Holland, Men idag tyckte jag inte han va så bra faktiskt men han har självklart en plats i landslaget enligt mig...Vi får hoppas på vinst mot holland ändå...=)

Serving Sara

A process server tries to serve an elusive female target.

Peace Love And Understanding ♥

Av Kicki Magnusson - 6 oktober 2011 20:00

Hej.

Har börjat gå 2km om dagen och det är faktiskt riktigt skönt, man får motion och man kan tänka också under tiden, om man inte har anja med sig när hon löper för hon är helt otroligt knäpp...

Ringer

A young woman on the run from the mob poses as her wealthy twin sister to try and evade them, but soon discovers that her sister has a price on her head as well. 

Peace Love And Understanding ♥

Av Kicki Magnusson - 5 oktober 2011 20:00

Hej

Händer inte så mycket i min vardag förtillfället, arbetsförmedlingen är det enda som händer och det är så fruktansvärt tråkigt, jag hatar arbetsförmedlingen men vem fan gör inte det...


Love Wedding Marrige

A happy newlywed marriage counselor's views on wedded bliss get thrown for a loop when she finds out her parents are getting divorced.  

Peace Love And Understanding ♥


Av Kicki Magnusson - 4 oktober 2011 20:00

Hej...

Har laddat ner ett nytt spel till mobilen, Wordfeud och det är jätte roligt det är alfapet fruktansvärt kul. Jag har nästan vunnit över alla jag spelat med, Förutom att jag förlorade över Dea, Det är inte alls bra..Haha. Men det är ett kul spel så man lär väl sig efterhand..

Whitney

Always a trophy. Never a wife.

Har hittat en ny serie att titta på. Och det är Whitney, Den är faktiskt jätte roligt..=) 

Peace Love And Understanding ♥

Av Kicki Magnusson - 3 oktober 2011 20:00

Hej...

Har gått med i Zoosk dejting men för fan varför ska bara gamla gubbar och utlänningar skicka till mig. Vad gör mig så intressant för dem, fattar inte varför det är bara sådanna som skickar...

Filmen Prom är precis en sådan film som passar mig pefekt...Älskar den så den måste ni verkligen se...

 

Prom

A group of teenagers get ready for their high school prom.

Peace Love And Understanding ♥

Av Kicki Magnusson - 2 oktober 2011 20:00

Hej....

En ny serie har börjat och jag har laddat ner ett par avsnitt och jag tycker den verkar jätte bra så den ska jag fortsätta att följa, Här kommer lite information om den....

 

Body Of Proof

Medical examiner Megan Hunt's unique approach to solving crimes puts her at odds with her superiors.

Peace Love And Understanding ♥

Av Kicki Magnusson - 1 oktober 2011 20:00

Hej....

Jag och mamma såg denna film idag och den va faktiskt jätte bra, Tror mamma också tyckte det... 

 

Make It Happen

Embarking on a journey to fulfill her dreams as a dancer, a young girl discovers a new style of dance that will prove to be the source of both conflict and self-discovery.


Peace Love And Understanding ♥

Ovido - Quiz & Flashcards