Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Kicki Magnusson - 28 juni 2011 12:15

Hej.


Dagen började inte så trevligt, Det var en fluga som väckte mig, Så han ska dö, Ska försöka leta rätt på honom innan det är dags att gå och lägga sig...=)


Annars tror jag att det blir att kolla ams hemsida efter lite jobb idag också, Sen tror jag att jag ska gå ut och sola eller någonting, Känner mig lite rastlös faktiskt, skulle vilja åka och shoppa eller rättare sagt fönster shoppa men det känns också onödigt när man inte har pengar till något alls...


Snart kommer det ut två nya sims spel, Jag tycker att de kommer ut alldeles för fort, Men hade de kommit senare så hade jag gnällt över det, Men men det ska bli kul när de nya kommer får se om man har råd till de då..Så här ska de i alla fall se ut. 

 




Peace Love And Understanding  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards