Direktlänk till inlägg 17 augusti 2014

Drömmar

Av Kicki Magnusson - 17 augusti 2014 21:29

Har haft många drömmar nu ett tag och jag ska väl inte gnälla drömmarna är underbart fina. I drömmarna har jag en underbar kille som pussar mig bär han försvinner från sängen och går till jobbet och som håller min hand när vi är ute sådana småsaker drömmer jag om. Men för mig är detta inte småsaker jag älskar sådana saker hade gjort vad som helst för att själv ha det. Och i drömmen är allting bra. Morfar och mormor lever också i drömmen och alla är goda vänner men det är ju det med drömmar det är ju bara drömmar. Men jag hade gjort vad som helst för att de hade kunnat gå i uppfyllelse. Visst jag vet hur mycket jag än drömmer är morfar och mormor fortfarande döda och det får mig att må dåligt varje dag och det är skit jobbigt. För jag saknar dem massor.

Men något i drömmen kan väl åtminstone gå i uppfyllelse. Allt behöver inte göra det men något i alla fall.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki Magnusson - 6 juli 2022 00:21

Hej! Lite problem med att sova denna natten. Ligger och funderar en massa inte så bra när man ska försöka sova. Ja 2017 skrev jag mitt förra inlägg har hänt en massa sen dess. Men men det kan vi dra i en annan dag. Ja tankarna som far run...

Av Kicki Magnusson - 24 maj 2017 23:45

Onsdag natt och jag ligger vaken medans sambon sover gott och snarkar en massa. Har snart sett tre filmer och är ändå inte trött. Så då hamnade jag här. Vi har köpt toppola jag och min sambo. Ett hus att lägga i en bil himla mysigt så nu kommer d...

Av Kicki Magnusson - 14 april 2017 05:59

Fredag idag. Vi har precis satt oss i bilen för att köra till Jönköping för att gå på Elmia bilmässa.Behöver verkligen ha något att skingra tankarna med just nu. Farmor gick bort i måndags och det tog oss alla på sängen. Visst hon har haft cancer...

Av Kicki Magnusson - 19 mars 2017 13:51

Hej.  Har inte skrivit på evigheter men här kommer det. Livet och kärleken frodas på tullboden, I vårt underbara hus, Nu längtar vi till sommaren och sommar i vår egen trädgård. Ska bli så otroligt mysigt. Har fixat upp en spann som ska bli en blom...

Ovido - Quiz & Flashcards