Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av Kicki Magnusson - 17 augusti 2014 21:31

Lite kläder jag vill ha ni i höst så jag inte fryser. Fryser ju redan och det är inte ens september. Saknar någon som värmer mig nu på kvällarna. Någon som ställer upp? ;-)

Av Kicki Magnusson - 17 augusti 2014 21:29

Har haft många drömmar nu ett tag och jag ska väl inte gnälla drömmarna är underbart fina. I drömmarna har jag en underbar kille som pussar mig bär han försvinner från sängen och går till jobbet och som håller min hand när vi är ute sådana småsaker drömmer jag om. Men för mig är detta inte småsaker jag älskar sådana saker hade gjort vad som helst för att själv ha det. Och i drömmen är allting bra. Morfar och mormor lever också i drömmen och alla är goda vänner men det är ju det med drömmar det är ju bara drömmar. Men jag hade gjort vad som helst för att de hade kunnat gå i uppfyllelse. Visst jag vet hur mycket jag än drömmer är morfar och mormor fortfarande döda och det får mig att må dåligt varje dag och det är skit jobbigt. För jag saknar dem massor.

Men något i drömmen kan väl åtminstone gå i uppfyllelse. Allt behöver inte göra det men något i alla fall.

Ovido - Quiz & Flashcards