Alla inlägg under augusti 2014

Av Kicki Magnusson - 14 augusti 2014 17:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kicki Magnusson - 14 augusti 2014 17:06

Precis hemkommen efter en heldag med planering och massa att göra. Men det blev en liten kick off på skyllegården med riktigt god lunch och glass till efterrätt så det va helt klart tio poäng fast jag inte gillar äppelmos. Nu har jag precis lagt mig på soffan för att läsa lite i min nya bok den verkar så bra så jag kan knappt släppa den. Så den kommer att gå fort att läsa.

Ja vad mer ja nu börjar snart skolan igen för alla mina barn på jobbet så denna termin kommer att gå hur snabbt som helt hoppas vi eller hoppas vi inte jag är kluven.

Jag har kommit in som reserv på alla mina utbildningar på högskolan så vi får se vad som händer och sker nu. Velar ju som vanligt och tydligen är inte jag den enda ;-).

Av Kicki Magnusson - 4 augusti 2014 13:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kicki Magnusson - 4 augusti 2014 01:04

Ligger just nu och kollar på fjärde säsongen av drop dead diva och just nu har jag fastnat så vi får se hur länge jag orkar va uppe inatt. :-) är ju ändå ledig imorgon.

Av Kicki Magnusson - 4 augusti 2014 00:09

Varmt och skönt igen och det är så skönt. Hoppas att det blir likadant denna veckan nu när man är lite ledig. Idag tog jag, brossan och kevin en tur för att bada anja och att bada själva. Vi badade anja vid vomb och sen blev det tvedöra för att doppa oss själva och det blev ett skönt dopp. :-)

Idag visade termometern 30 grader så det va skönt med ett dopp.

Av Kicki Magnusson - 1 augusti 2014 05:28

Är dödstrött idag. Jag öppnar idag på jobb det är för tidigt. Och dessutom kom jag inte i säng direkt i heller och det va lite jobbigt. Men det är ju smart att vara efterklok. Bloggade ju lite igår kväll och pratade med bästa kompisen så jag får skylla mig själv men det va skönt att prata av sig lite. Behövs ibland.

Mamma och pappa var kört till tydinge det gjorde de igår så. Vet inte hur länge de stannar där men det blir nog några dar. Pappa är ju fortfarande ledig.

Olivia hade trillat ner från klätterställningen på sitt dagis igår och tydligen haft ont i ryggen och problem med att andas så det blev ambulans men det va inget allvarligt sa ambulans personalen så det behövde inte åka till sjukhuset. Vilket va ju skönt.

Hoppas dagen går fort vill egentligen bara hem och sova. Ha en toppen dag.

Ovido - Quiz & Flashcards