Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Kicki Magnusson - 13 mars 2014 19:47

Dagen började med att göra sig redo för jobb. Väl på jobb va det ute dag med barnen vilket va väldigt skönt i vår solen skönt med sol får ta tillfället i akt nu när metropolen sagt att det ska bli snön minusgrader igen j helgen vilket är dödstråkigt men men det är ju bara mitten av mars än så länge så det kan ju komma snö men jag hoppas att det håller sig borta.

Dagen fortsatte med planering och jobb på fritids som vanligt. Och det är ju torsdag så det va min tur att stänga men det har jag lärt mig leva med nu. Visst det är skönt att slippa men det är okej att stänga.

Sitter just nu och hjälper brossan med ett arbete som ska vara klart imorgon inför deras nationella prov. Gud vad jag hatar storkskolan. Blä på den. Men men i juni så slipper vi äntligen den skolan för alltid. Mina framtida barn ska definitivt inte gå på den skolan då väljer jag hellre att bo kvar här i veberöd. Eller kanske Bjuv vad säger du camo? Haha hade du gillat va?

Nä funderar på att peka till ullared den 29 mars. Brossan ska nog köra någon som vill hänga med 3 platser kvar i bilen om där är någon intresserad av att hänga med. Billigare med bensin ju fler vi är ju. Behöver verkligen lite kläder.

Idag köpte jag mig ett par nya solglasögon ett par som verkligen passar de jag haft innan har varit lite för stora innan bågarna. Men men nu har jag j alla fall ett par nya vilket är bra.

Tydligen är min blogg uppskattad alla har kommenterat den på jobb idag. Får kanske lägga av att skriva igen för nu är det många som läser kan ju bli jobbigt. Eller vad tycker alla ni 50 st som läste igår?

Joakims present kom på posten idag så den kom innan hans födelsedag vilket jag verkligen inte trodde. Mammas julklapp som jag skickade tillbaka för den va sönder den nya kom också idag så det va ju också bra.

Denne helgen är rätt så orörd förutom då att ena brorsan fyller år på lördag men vi ska egentligen inte fira det förrän nästa helg. Så med orörd menar jag är det någon som vill hitta på något? Jag är öppen för förslag ;-)

Hej Hopp


Ovido - Quiz & Flashcards