Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Kicki Magnusson - 16 mars 2014 23:02

Jaha då va det söndag igen och jag har problem med att sova som vanligt varje söndags natt. Varför vad är det för fel på söndagarna eller för fel på måndagarna ska ju bara tillbaka till jobb och det är ju inte så farligt. Så jag fattar inte varför jag inte kan sova. Blä på detta. Var fan är John blund?

Av Kicki Magnusson - 16 mars 2014 20:01

Hej...


Söndag...


Har precis kommit hem till mittegna hem...Plockat in sakerna och så. Nu har jag satt mig i sängen för att se en film. En Hallmark. Den heter A Ring By Spring, Verkar bra än så länge...Hoppas det håller i sig. =)


Har beställt två tröjor idag och ett par skor. Kommer bilder här nedanför säg gärna vad ni tycker om dem...=)





     



Hej Hopp





Ovido - Quiz & Flashcards