Alla inlägg den 29 september 2014

Av Kicki Magnusson - 29 september 2014 12:22


Måndag och jag är sjuk. Feber är inget kul. Men känner också mig deppig både i kropp och själ. Vet inte varför. Jobbet går bra förutom en liten detalj. Mina kollegor är underbara förutom en liten detalj. 


Livet i allmänhet går bra, trivs otroligt bra i veberöd men skulle vilja ha kompisarna närmre eller fler kompisar det kvittar vilket. Ska få nytt golv till mitt lilla rum och köket, ska också få färg till badrummet så det slipper att vara gult. Ska inreda det lilla rummet till ett gästrum har fått en säng av mamma som ska in där nu ska det bara målas där inne såklart innan det är dags att sätta in saker där...


Har flyttat ut en billy bokhylla i hallen så man kan ha lite prydnadssaker där, det blev jätte bra nu ska jag bara ha lite prydnadssaker att ha på hyllan. köpte mig en budda staty i lördags så den ska stå där sen får vi se vad jag hittar mer att ha där.


Blir så trött på folk som aldrig svarar på sms. De skickar till mig och jag svarar och sen skickar jag också frågar något så svarar de inte de bara svarar på sådant som de tycker är intressant för dem. och sådant retar gallfeber på mig det är inte konstigt att man blir deprimerad när ingen vill göra något...


Ja ärlighet varar längst säger alla så här kommer det, Jag tycker om dig vara sig du vill eller inte och hur mycket jag än bjudit med dig på så har du aldrig följt med så jag tror nog antingen är du rädd för vad det kan bli eller inte bli eller så är du helt enkelt inte intresserad men strunt samma, Jag gillar dig så varför inte göra ett försök. 


Låten jag har lagt upp passar min sinnestämning just nu också....

Ovido - Quiz & Flashcards