Alla inlägg under mars 2015

Av Kicki Magnusson - 29 mars 2015 01:32

I want you to sneak up to me and say all the things I want to hear. Then I want to feel your body against mine and your breath on my neck. Everything I ever wanted to know is that your feelings are like mine.

http://open.spotify.com/track/1Un8L0cKnOJrsZgUHqEf5Z

Av Kicki Magnusson - 29 mars 2015 01:21

Kärleken till dig är evig.

Så tänker jag börja detta inlägg fast det kanske inte alls har med saken att göra men det passar min sinnesstämning just nu.

Veckan har gått otroligt fort vilket va riktigt skönt fakiskt. Hann med mycket på jobb också.

Måndags va en av mina (fd bästa väns) födelsedag. Så grattis fast vi inte pratar så saknar jag dig. Men men tydligen är det inte ömsesidigt men jag överlever.

Onsdag blev det våffel Dejt med Linda. Super mysigt. Jätte kul att vi fått så bra kontakt. Ha det nu super kul hos dina föräldrar. :-)

Jobbet som vanligt får mig att våndas men men det fixar sig säkert har ju tre alternativ så vi får se vilket av dem det blir.

Fredags va jag på kyrkogården för att sätta ljus till farfar. Saknar dig. Känns inte alls verkligt. Fast jag vet att du är just där så känns det inte alls så.

Idag har varit lite jobbigt. Har känt mig alldeles deppig och irriterad. Inte alls orkat kämpa emot mina tankar och funderingar så det har blivit mest serier och film idag för att stänga tankarna ute.

Sett alla avsnitten av Flash som kommit ut, också sett hart of dixie super bra avslut på en riktigt bra serie.

Såg filmen natt på museet 3. Den va helt okej sen såg jag ask me anything men den va riktigt dålig.

Tänker på dig allt som oftast jobbigt faktiskt när jag vet om att det inte kommer bli mer än så här.

Av Kicki Magnusson - 22 mars 2015 22:08

Alldeles för många tankar, funderingar analyser snurrar i mitt huvud och självklart är det när man ska sova och ska upp upp super tidigt.

Här kommer i alla fall några.

Tänker så ofta på morfar, Mormor och Farfar. Saknar er så det gör ont i mig. Vet inte vad jag ska göra för att det inte ska göra så himla ont. Morfar var den som verkligen såg allt och alla han brydde sig om allt han sa alltid fort man träffades de vet inte hur man tar hand om dig sen klappade han en på huvudet. Just nu ikväll saknar jag det som fan.

Mormor va mer den tysta typen med sina känslor hon ringde alltid och skrek på mamma när hon tyckte vi barnbarn gjorde något dumt som att åka på fotboll i Danmark med massa grannar och en tjej så blev det slagsmål på läktaren där vi stod. Hon brydde sig men sa det aldrig till en.

Farfar är lite som jag han älskade att göra sakerna själv och därför va det så otroligt att få göra hans begravningsdekoration. Saknar er alla och älskar er super mycket.

Anja vår älskade hund. Dig kommer jag alltid att minnas som en av de bästa hundarna denna familj någonsin haft. Du va så otroligt snäll och älskvärd att du lämnade oss va fruktansvärt men du har det så mycket bättre nu.

Funderar också mycket över framtiden. Så mycket jag vill ska hända just nu. Vill ha körkort, bil, fast jobb, och mycket mycket mer nu med detsamma. Orkar inte vänta längre. Vill ha mina bästa vänner mycket närmre. Vill ha den dära tall,dark and handsome bredvid mig när jag går och lägger mig, går upp, går ut ja alltid. Så frågan är var är du?

En annan fundering är varför aldrig jag kan bli rik. Har ju otur i allt annat så då kunde jag ju haft tur i spel. Men inte ens det får jag.

Funderar också på hur det blir till hösten med jobb. Är ju bara anställd till sommaren sen får jag vänta och se om det finns något ledigt.

Eller ska man börja plugga. Har sökt in på komvux på barnskötarutbildning och har sökt in på högskola som fritidshem. Vet inte riktigt hur jag känner för att plugga igen älskar mitt jobb just nu och alla mina kollegor på nyvång.

Sen känner jag också såhär att jag är inte stressad över att börja studera för just nu är jag inte redo för att släppa mitt jobb sen och andra sidan så är jag snart 30 och måste kanske börja tänka på att det snart är dags med villa,Volvo och vovve men måste ju hitta mig en man först. Eller egentligen inte men det är kanske lite lättare.

Trivs jätte bra i min lägenhet själv får bestämma allting själv. Det värsta är att man får ju göra det mesta själv också diska,städa,damma och tvätta och inget av de sakerna är roligt.

Nä nu ska jag sova. Tack för att ni lyssnat. ????

Ovido - Quiz & Flashcards