Alla inlägg under juli 2011

Av Kicki Magnusson - 22 juli 2011 20:00

Hej....


Idag åkte jonas&Anette ifrån tydinge till en annan camping. Tror Oscar hade lite tråkigt på grund av regnet.. :) Men men det var trevligt att ni kom...


Fredag idag och det har regnat i stort sett hela dagen förutom lite senare på kvällen då blev det faktiskt lite sol, Men senare på kvällen när mikael kom och hämtade mig och mikael började det regna igen, Det är så fruktansvärt tråkigt med regn, speciellt på sommaren när det SKA vara sol...Men men det går inte att göra så mycket åt....


Peace Love And Understanding ♥


Av Kicki Magnusson - 21 juli 2011 20:00

Hej...


Idag fyller min kära morfar 71 år, Grattis Grattis Morfar...


Träffade hela tjocka släkten idag eller i alla fall de på mammas sida....Morfar fyllde ju år idag så han bjöd på kakor,kaffe och prinsess tårta. 




Av Kicki Magnusson - 20 juli 2011 20:00

Hej...


Idag åkte vi till tydinge för att åka till morfar imorgon på hans födelsedag...


Jonas,Tim&Anette kom också till tydinge med sin husvagn för att vara där i ett par dagar. Alltid trevligt med besök.


Vi åkte även in om mcdonalds så vi fick veckans färg på glaset, Tur att de hade veckans färg annars hade jag blivit besviken, tycker det är konstigt att de säger att vissa färger är slut, När de vet om att glasen är populära borde de inte ha beställt tillräckligt med glas så det ska räcka till de flesta som kommer, I och med det har per missad det svarta glaset men men.


Peace Love And Understanding ♥


Av Kicki Magnusson - 15 juli 2011 20:00

Hej


Sjöbo marknad idag igen, Egentligen va det planerat att åka in på marknaden igen men det blev inte för att det regnade hela dagen så det blev en inne dag istället med serien Chuck, Fick sett många avsnitt av chuck för att det va så dåligt väder, Nu ska jag bara ha tid att se de andra avsnitten också....Men men det ska nog gå bra tror jag....


Peace Love And Understanding ♥


Av Kicki Magnusson - 14 juli 2011 20:00

Hej...


Idag är det Sjöbo Marknar!!!!! Fast inte så bra väder direkt att gå på sjöbo marknad men jag har var dör en runda på förmiddagen då det regnade som satan inte alls kul, Va där igen efter kl 18:oo och då regnade det faktiskt inte..Men det som förstörde det var min mage, Hatar verkligen att ha ont i magen, och enda anledningen att jag har det tror jag är att jag är laktosintollerant, har provat allt..Det måste vara det...Hittade inget direkt kul på marknaden förrutom en poncho men köpte aldrig någon för jag har ju en men den är i helt fel färg....


Peace Love And Understanding ♥


Av Kicki Magnusson - 9 juli 2011 20:00

Hej....


Mikael och jag åkte iväg och hämtade Anna&Henrik hemma hos Jonas&Helene de behövde skjuts hem efter festen.


En lada  veberöd började brinna strax efter 02:00 vi såg det preis när vi kom tillbaka i veberöd, De kunde väl inte rädda så mycket av ladan men det var ingen som blev skaddad som tur va...


Peace Love And Understanding ♥


Av Kicki Magnusson - 7 juli 2011 20:00

Hej....


Idag vaknade jag med migrän men men det hindrade mig inte från att ta en trip till lund med camo, Jag hittade lite rosa köksartiklar på lagerhouse, Blev jätte bra med dem i lägenheten tyckte att det saknades lite färg i köket så det blev fint nu med lite köksartiklar i rosa.....Hittade även jätte snygga rosa dricksglas men de köpte jag inte, de var så otroligt snygga det får bli en annan gång...


Fick tidig födelsedags present av camo, Ett halsband med mitt namn på, Har alltid önskat mig ett sådant...Så tack så mycket camo för halsbandet...


Peace Love And Understanding ♥


Av Kicki Magnusson - 6 juli 2011 20:20

Hej!!!!


Idag tog jag det lugnt i alla fall fram till kl 14:00 då jag började göra mig klar för att åka in till Per, Och åka med honom till Biltema&Burlövs Center...Det blev lite nya inköp idag, Fick ett par toppar,linnen och ett par byxor, Köpte även 4st fotoramar på T*G*R, !0 kr st för fotoramar är ganska så bra..=)


Per skulle egentligen köpa en ny telefon men telenor hade inte den hemma som han ville ha, Givetvis så ska de klydda. Men men vi ska in där igen om någon vecka och kolla om de har fått in den då, Han ska även förlustanmäla sitt armband som han har tappat. Men det ska nog gå bra det också...


Peace Love And Understanding ♥

Ovido - Quiz & Flashcards