Alla inlägg under juli 2011

Av Kicki Magnusson - 5 juli 2011 00:45

Hej!!!


Idag har vi varit iväg på Bilprovningen och provat mikaels bromsar och det gick inte så bra som mikael ville men per han skulle titta på det när han kom hem så det löser sig nog. 


Vi var även på Nova en stund också och kollade på lite kläder på gina tricot men vi hittade ingenting kul överhuvudtagen men det blir väl bättre kan jag tro, Vi vär även inna på gamestop och kollade om de hade några nya roliga spel, Men de hade de inte fast de har 70% rea.


Men men så det blev att åka till Tiger istället och kollade om de hade något roligt och det hade de, jag köpte två fotoramar, och när jag kom hem så ångrade jag att jag inte köpte fler så jag kunde satt upp dem i köket men men det kommer fler gånger man ska dit där...


Idag har jag sett filmen Something Borrowed, Och den var jätte bra, så se verkligen den. 


Something Borrowed 

Friendships are tested and secrets come to the surface when terminally single Rachel falls for Dex, her best friend Darcy's fiancé.


 


Peace Love And Understanding ♥

Av Kicki Magnusson - 4 juli 2011 20:00

Hej!!!!


Dagen idag har varit bra förutom att det har regnat från och till hela tiden, Men det hindrar inte hundarna från att gå ut och in hela tiden...Haha...


Var ute och gick med Pumba innan idag också, Och han blev jätte glad när det kom en lite råtta(hund) men den var lite liten för pumba att leka med...


Henrik kom och hämtade pumba innan, Nu känns det faktiskt lite tomt utan honom, Efter att ha haft honom i ett par dagar vande man sig faktiskt vid honom, Men han har det mycket bättre hemma hos Henrik&Anna...


Peace Love And Understanding ♥

Av Kicki Magnusson - 3 juli 2011 20:00

Hej!!!


Den nya säsongen av True Blood har kommit, Har sett de första 2 avsnitten har kommit och de är ännu skummare än vanligt, Men jag tycker serien är skit bra i alla fall, Alexander Skarsgård är ju med då kan man inget annat än att älska serien. Hatar Bil Compton i serien han tror att han är något, Hoppas han dör, Och jag hoppas verkligen att varulven kommer tillbaka, Han var också riktigt het...


 


Peace Love And Understanding ♥

Av Kicki Magnusson - 2 juli 2011 20:00

Hej!!!!!!


Har börjat se den nya serien med Joel Kinneman, Den verkar väldigt skum, Men jag hoppas verkligen den blir bättre för Joel Kinneman är en grym skådespelare sen hjälper det ju faktiskt att han är jävligt het....Han ska ju även vara med i de nya Johan Falk filmerna de har börjat spela in...Grymt!!!!


 


Peace Love And Understanding ♥


Av Kicki Magnusson - 1 juli 2011 20:00

Hej!!!!


Idag har jag sett filmen Penelope..Den var faktiskt riktigt bra den måste ni se...


Penelope 

A modern romantic tale about a young aristocratic heiress born under a curse that can only be broken when she finds true love with "one who will love her faithfully."


 


Har även varit ute och gått med hundarna, Och det har gått jätte bra.. Har hittat lite fästingar på anja men de går ju att ta bort så länge de är lite större än minnimala...


Peace Love And Understanding ♥

Ovido - Quiz & Flashcards