Alla inlägg den 1 september 2011

Av Kicki Magnusson - 1 september 2011 20:00

Hej..


Torsdag idag...


Sitter och bloggar och bloggar för att få ihopa allt sen den 18 augusti det är verkligen många dagar jag har missat att skriva men jag får ihopa det så smått..=)


Skulle egentligen till Folkuniversitetet idag men känner mig inte sådär jätte 100 så det blev inte så...


Har även betalt en räkning idag. Hatar verkligen räkningar, Väldigt mycket...


Har också uppdaterat min telefon med ny musik också...=) Men hade behövt mer nytt för jag lyssnar alltid på samma, Några bra låtar någon??


Pirates of the Caribbean: On Strange Tides



Jack Sparrow and Barbossa embark on a quest to find the elusive fountain of youth, only to discover that Blackbeard and his daughter are after it too.


Peace Love And Understanding ♥ 


Ovido - Quiz & Flashcards