Alla inlägg den 29 september 2011

Av Kicki Magnusson - 29 september 2011 17:40

Hej....


Usch fy vilken dag, Fått mer information om morfar och det är ingen rolig information alls..Så idag har verkligen inte alls varit en bra dag...


Känner också av att jag inte har någon att prata med, Vill ha någon som jag kan prata med allt om och verkligen lyssnar på mig känner att jag inte direkt har någon som gör det...Vet inte vad jag ska hitta hon/han...men men det löser väl sig..


Sedan förstår jag mig inte på folk, Hur omogen får man egentligen lov att vara, så fruktansvärt puckat....


Började se denna filmen, Men den verkade inte alls bra men men det kanske ni tycker...


Horrible Bosses

Three friends conspire to murder their awful bosses when they realize they are standing in the way of their happiness. 



Peace Love And Understanding ♥

Ovido - Quiz & Flashcards