Alla inlägg under april 2014

Av Kicki Magnusson - 9 april 2014 22:07

Idag har jag faktiskt känt mig splittrad och den enda dag denna veckan. Usch fy men men en kollega som gick hem idag som inte mådde bra. Så fick gå in och ta klassen tidigare än beräknat men det gick jätte bra vi fick färdigt våra kycklingar. Så det va skönt. Sedan fortsatte vi med våra påskkärringar och det ska vi också göra imorgon. Ska bli kul att se om vårt tyg räcker men det hoppas jag. Jag hittar inte mina tyger vilket är otroligt märkligt. Men men det blir säkert bra ändå.

Här kommer en bild på kycklingarna

Hej hopp

Av Kicki Magnusson - 8 april 2014 21:58

Idag va en bra dag känner jag i hela kroppen fast jag stängde. :-) Vi va ute en liten stund tills det började regna och blåsa något fruktansvärt.

Efter det blev det dags att göra påskkärringar med barnen och de va jätte duktiga på att göra dem också men vi blev inte klara så fortsättning följer imorgon. Och kul ska det bli.
Det blev mycket annat pyssel också pärlplattor, gosedjur de syr själva. All personal va nöjd med dagen så det är ju skit skönt.

Bilden är på påskkärringen jag gjorde när jag gick i skolan tror det va i 6:an. :-)

Nu är det snart dags att sova. ;-)

Hej Hopp

Av Kicki Magnusson - 8 april 2014 21:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kicki Magnusson - 7 april 2014 21:45

Blev en hel mysig dag med jobb och utflykt och massa skoj. Vi alla på Gladan gick på utflykt till dalby söderskog drygt 60 barn och 7 st personal och vi hade fruktansvärt trevligt. Barnen klarade av att gå dit och det va helt underbart mysigt.

Hej hopp.

Av Kicki Magnusson - 6 april 2014 21:45

Söndag och kusin mys. Helt underbar dag. Massa massa mys och lilla Emelie kan numera säga mitt namn inget annat litet barn som kan det. Så jag är hel nöjd men det är ju kanske för att jag är lek tant kicki när jag sätter igång. :-)

Hej Hopp

Av Kicki Magnusson - 5 april 2014 21:45

Lördagen började med att jag sov länge och gott. En mindre huvudvärk efter vinet men det gick att stå ut med.

Sen fortsatte jag med lite serier. Festen blev inställd så det va lite tråkigt men men så är det ibland. Kommer säkert fler gånger.

Hej hopp

Av Kicki Magnusson - 4 april 2014 23:45

Fredagen va också jätte mysig. Slutade egentligen 16 men stannade på jobb för att få på kalas kl 17 i dalby så då va det inte lönt att åka hem om. Så jag tog med ombyte och sådant till jobb och gjorde mig färdig där så det va ju bra och det blev en mysig timme med barnen. De lekte sjukhus. Med bandage och allt. De tyckte jag och jens va perfekta patienter för vi skulle ändå dö sa dem så det va kul. Och jag hade inget hjärta i heller. Nä ibland undrar man:-).

Kalaset blev jätte mysigt fast vi bara blev fyra stycken. Jätte god smörgåstårta och väldigt gott vin må jag säga. :-)

Bilden här nere är från lunchen idag på jobb. Irene och Sara är så duktiga. :-)

Hej Hopp

Av Kicki Magnusson - 3 april 2014 21:45

Torsdagen blev lång. Fick jobba över en halvtimme och det va inte så kul när jag skulle iväg handla present till Lotti men jag hann med det också. Efter handlandet bjöd lilla pappa på glass vilket va behövligt. En Magnum vit den godaste Magnum där finns.

Till lotti i present blev det en ljuslykta i trä med fönster av hjärtan. Så himla snygg. Ångrar att jag inte köpte en själv också. Och ett ljus som luktade blåbär. :-)

Bilden är från utflykten idag.

Hej Hopp

Ovido - Quiz & Flashcards