Alla inlägg under april 2014

Av Kicki Magnusson - 2 april 2014 21:45

Möte & Planering har dagen bestått av och det har gått jätte bra. Dagen blev helt okej efter vad som hände. Och mer finns det väl inte att säga inte en skit dag men inte helt bra i heller.

Bilden är på en krabbat som störde mig idag på min planering han satt och pickade på fönstret precis som om han ville komma in. :-)

Hej hopp

Av Kicki Magnusson - 1 april 2014 21:18

Dagen började bra med att jag sov länge och gott började ju inte jobba förrän 09:30 så det va skönt. Kom till jobbet och fick jätte mycket gjort på min planering. Alla planering inför höstlov blev bestämt och hann med lite av den 2 maj också. Fick även ihop matbeställningen inför påsklovet. Men dagen blev värre.
ick en extrem utskällning av en kollega och det utskällningen va jag definitivt inte värd. Så nu är jag irriterad och förbannad.

Och övanpå alltihop så fick farmor ont i benet så hon fick åka ambulans till lasarettet där hon blev inlagd med propp i benet.

Så sammanfattning av dagen är SKIT.

Tack och hej.

Ovido - Quiz & Flashcards