Alla inlägg under november 2014

Av Kicki Magnusson - 23 november 2014 22:20

Drömmer om dig när jag sover, tänker på dig när jag är vaken och längtar när jag ser dig. Jag tror jag börjar bli knäpp.


Av Kicki Magnusson - 23 november 2014 18:26

Idag har det blivit lite fler armband. Men bara ett par ;-)

Blev tur till tomelilla för att hälsa på johanna och Jimmy. Trevligt. Blev mycket snack och god kaka. :-)

Av Kicki Magnusson - 22 november 2014 18:02

Lördag idag och jag har fortsatt att pyssla armband har blivit ett par stycken ett fuck cancer till mamma och ett med pappas namn till mamma. Blev också två till Pappa redhawks och ett med mammas namn. Blev fem stycken till mig ett mff, ett redhawks och två med mitt namn på sen blev det ett multifärgat till mig också. Kommer bilder här nere sen.

Blev en tur till biltema också för att brossan skulle ha några hylsnycklar så det va. Är spännande. Är av roligt att se alla julsakerna i affärerna man skulle vilja ha så mycket.

Igår blev det julpynt hemma hos föräldrarna super roligt. Blev mycket där ute precis som det ska vara.

Trevlig Helg.

Av Kicki Magnusson - 20 november 2014 19:48

Bloggen blir nu röd....



 

Av Kicki Magnusson - 20 november 2014 19:16

Idag är en sådan dag jag inte alls är på humör. Irriterad på allt och alla känns det som, Jobbet går bra men retar mig på det också faktiskt, Jävla massa gnäll på jobbet sådant får mig att bli arg och irriterad men men nya tag imorgon..Ska faktiskt bli skönt att byta avdelning efter jul men kommer sakna vissa kollegor...Nästa fredag är det personalfest och jag funderar faktiskt på att strunta i det är inte alls på humör för det..


Känner mig också riktigt ensam idag vet inte vad det är för fel på mig idag. men hade kunnat lägga mig ner och gråta eller dra täcket över huvudet. Blääääääää

Av Kicki Magnusson - 16 november 2014 19:45

Ja jag vet det är tidigt men förbannat mysigt. :-)

Av Kicki Magnusson - 15 november 2014 23:45

Jag har fått nytt golv i mitt lilla rum och i mitt kök och jag helt älskar det. Har även fått målat väggarna j det lilla rummet. Tack till Pappa, Mikael och Mamma för allt hjälp.

Av Kicki Magnusson - 8 november 2014 23:45

Mios Dop va mysigt med ett par barn springa garde runt omkring. :-)

Ovido - Quiz & Flashcards