Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Kicki Magnusson - 1 februari 2014 23:00

Hej

Sakta men säkert börjar jag känna mig som mig själv igen efter operation och sjukhusvistelse, har fått på mig mina smycken idag inte haft något sådant på mig sen i söndags och det har känts konstigt men blir liksom van vid dem och jag är ju sån som person mina smycken är jag liksom. Så idag fick jag på mig dem. Kroppen är inte riktigt på g ännu men sakta men säkert blir den väl det. Huvudet är mycket klarare efter att alla tunga mediciner gått ur kroppen och duschen gjorde susen imorse nu är det bara kroppen som ska hänga på. Tre dagar hemma än så länge och ett par till säkert men man blir rätt rastlös så ni får gärna sms så fingrarna glöder. Är hos föräldrarna man skulle ha någon som kunde hjälpa en så det är bra mamma finns till hands. Faktiskt svårt att sova men det är för att det liksom inte går att ligga bekvämt utan att det gör ont och sova på rygg är inte alls skönt men har en liten kudde som är ganska så bra men inte alls så bra som jag önskat. Men men. Det kommer bli bättre.



Ovido - Quiz & Flashcards