Alla inlägg den 22 juli 2014

Av Kicki Magnusson - 22 juli 2014 05:27

Klockan är just nu 05:19 och jag är jätte trött men vad gör man inte för sitt jobb. Under natten har det varit 15 grader ute och inne i min lägenhet 100 grader känns det som vilket är helt och hållet sjukt i huvudet. Så jag har inte fått många timmars sömn. Och sen har jag haft en krypande känsla i benen hela natten vilket också är konstigt men men vi får se vad det blir av det.

Igår va det morfars födelsedag. GRATTIS morfar hoppas du har det bra där uppe i himlen med mormor och att ni fira födelsedagen storartat nu när ni äntligen är tillsammans igen.

Och grattis alla johanna på namnsdagen igår.

Idag blir nog en lugn dag hoppas jag eller inte. Vi ska gå till badet med alla barnen fast vi har ju inte så många barn idag i heller max 22. Så det ska nog gå bra.

Efter jobb blir det nog kanske städning om det inte är för varmt men det skulle bli 30 grader idag så. Men får kanske städa ändå i och med att det ska vara varmt hela veckan och måste städa innan mitt kalas på söndag. ;-)

Två öppningar denna veckan vilket är skönt men otroligt tidigt men det positiva är ju att man får gå hem tidigt också. :-) och bara en stängning är ju helt underbart.

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards