Alla inlägg under februari 2014

Av Kicki Magnusson - 22 februari 2014 20:06

Idag började lugnt. Men efter en stund blev det för bra så brorsan och jag drog in till nova för han skulle köpa kläder så han fick köpt allt han skulle ha så det va trevligt. Blev en tur till öb också och där va mycket billigasaker denna gången.

Nu sitter jag bänkad framför melodifestivalen och sista deltävligen i Örnsköldsvik ska bli kul att se vem som går vidare inte. Och nästa vecka är det andra chansen. :-)

kommer bild på ett par av de nya byxorna. :-)

Hej hopp

Av Kicki Magnusson - 21 februari 2014 19:14

Hej.
På väg hem från Lund blev en tur till pers jobb för lite meck på Mikaels bil. Sen blev det McDonalds med familjen och de visade os hockey usa-canada. Nu ska jag in om Ica och hämtar mina nya byxor jag har beställt :-). Sen blir det vin så kvällen är räddad. :-)

Dagens projekt idag på jobb va att bygga ihop play mobil polisstation inte det lättaste men den blev färdig.

Av Kicki Magnusson - 20 februari 2014 18:32

Jobb idag igen en lugn dag på jobbet bara 14 barn så det blev lite gips formar gjorda och vi gick till idrottshallen och lekte gick jätte bra och barnen älskade det så det va jätte bra. Fick till och med gå hem tidigare idag en hel timme.

Hej hopp

Av Kicki Magnusson - 19 februari 2014 20:15

Sitter på bussen på väg till jobb. Idag är det utedag och vi ska gå till skogen brända tomten och grilla. Kommer att bli mysigt bara regnet håller sig borta. Men det verkar inte så för det regnar redan. Idag slutar jag 17:00 vilket är skönt ingen stängning i alla fall. Man ska vara glad för det lilla ;-). Fick inte jobb på hägern imorgon vilket jag såg fram emot men men jag behövs bättre där jag är nu. Dagen idag cik bra utedagen va hur mysig som helst fast det regnade lite så fick vi ändå grillat våra hamburgare så det va toppen.. Barnen hade jätte kul med att gå och upptäcka allting, Två av flickorna hittade även en död fågel som de begravde så fint så det va väldigt gullig.


Efter Utedagen blev det film men barnen Happy Feet...Vilket va uppskattat...Jag hade mitt lönesamtal som va planerat i två veckor men blev faktiskt lite besviken och ledsen på min lilla chef idag så. 


Blev hämtad av kära lilla pappa på jobb idag så jag slapp bussen sen blev det pizza hemma hos mig med hela familjen..Vilket va väldigt mysigt trots en dålig avslutning på jobbdagen...


Hej Hopp

Av Kicki Magnusson - 18 februari 2014 20:15

Idag va det dags för min stängningsdag vilket är den tråkigaste dagen på hela veckan. Men jag har stått ut snart i två terminer hoppas att jag inte får så många stängningar nästa termin. Idag va det även utflykt med barnen till en lekplats osynliga gungan jag stannade kvar på skolan för att röja undan lunchen och disken. Sen hade jag min lunchrast och fixade fram mellanmålet tills barnen kom tillbaka. En toppen dag händelsedaglös dag i övrigt faktiskt. Jag beställde även två par nya byxor ett par korallrosa och ett par svarta hoppas att de passar...=) 



          

Saknar min vanliga hårfärg väldigt mycket eller vad tycker ni?

Hej Hopp

Av Kicki Magnusson - 17 februari 2014 15:05

Detta blev pysslet idag på jobb.

Av Kicki Magnusson - 17 februari 2014 11:27

Sitter på jobb och har lunch rast idag blev det potatismos med prinskorvar ketchup och senap och lite grönsaker, inte det godaste jag vet men helt okej. Började kl 06:45 imorse så jag får lov att gå hem 14:15 idag och det är inte illa det inte. Speciellt inte när jag bara har sena tider resten av veckan. Men men jag överlever det också precis som allting annat. ;-) undrar bara vad jag ska göra när jag kommer hem. Några förslag kanske?

Ha en Trevlig måndag!

Av Kicki Magnusson - 16 februari 2014 22:00

Helgen gick också undan med ryslig fart blev att handa shoppa på fredagen present till camo för han fyllt år. Och sen skulle det ju handlas mat och grejer till gästerna. Och efter Burlöv blev det netonet för brorsorna skulle ha dator delar så ovanligt eller inte, haha.

Lördagen blev väldigt lyckad det blev städning och plockning av disk och grejer. Sen på eftermiddagen kom mina gäster ochåt middag med mig det blev tacos med kyckling och massa ggoda grönsaker efterrätt blev chokladpudding i Martini glas. Och gottigott på kvällen blev lite chips och läsk. En toppen lördag med mys och underbara vänner. Sent på kvällen började veberöd lysa upp av alla polisbilar vilket inte va så trevligt. Men de tog rånaren i alla fall så det är ju bra.

Söndagen blev lugn med mina vänner och lite skit på tv. Blev även lite os och jag såg när herrarna vann stafetten. Jätte roligt jag stog ut att se hela. Haha.

Ha en toppen vecka.

Ovido - Quiz & Flashcards