Alla inlägg under mars 2014

Av Kicki Magnusson - 9 mars 2014 15:37

Denna söndag har varit väldigt lugn. Har mest tagit det lugnt och hunnit med lite serier också vilket va ganska så bra. Nu är det lugna gatan tills det är dags att förbereda inför jobb imorgon. :-)
Imorgon är det stängningsdag på jobbet vilket innebär att skolan är stängd för lärarna är på utbildning. Så det är fritids hela dagen för de som är anmälda.

Hej Hopp

 

Av Kicki Magnusson - 8 mars 2014 20:00

Lördag blev att göra sig i ordning för att gå på dop i Nöbbelövs kyrka och sen Nöbbelövs församling. Dopet va väldigt fint och Agnes hördes mycket men det gör inget hon tyckte väl inte om vår sång till psalmerna. Haha. Men vad gör det.


Efter dopet blev det Melodifestivalen hemma hos johanna i sövestad med mamma,pappa,mikael,johanna och jimmy alltid trevligt...

Hej Hopp

Av Kicki Magnusson - 7 mars 2014 20:00

Fredag och jobb. Och efter jobb blev det en tur till nova för att fixa sista doppresenten till Agnes och det blev smyckeskrin och ett halsband med hennes stjärntecken på. Mycket fint. Jag har ett likadant fast med mitt stjärntecken på. Blev också en sväng in om Coop forum för att handla mat sen blev helgen lugn med familjen.

Hej Hopp

Av Kicki Magnusson - 6 mars 2014 20:00

Torsdag och den susade förbi. Jobb blev det och det blev ute dag med barnen på scoutgården. Mysigare att vara ute nu när värmen börja komma lite smått faktiskt. Barnen hade skit kul. Och fritids gick också fort. I och med att jag jobbade länge så är jag glad att det gick fort. Men det va trevligt :-)

Hej Hopp.

Av Kicki Magnusson - 5 mars 2014 22:00

Hej Onsdag och Bfl möte på jobb.
Okej bfl mötena är faktiskt nödvändiga men ibland så det är bara att stå ut. Men man lär ju sig något också vilket är bra. Men det blev bättre mot eftermiddagen. Som alltid ;-) Barnen på jobb hade spa idag också. Jag fick en underbar rygg massage och de hade även rengöring av ens skor. Haha barnen är för söta.


   

Hej Hopp

Av Kicki Magnusson - 4 mars 2014 08:20

God Morgon.
Idag är det tisdag och det är en av dagarna jag stänger på jobb. Tisdagar är den tråkigaste dagen i veckan för att jag stänger och för att det är för långt bort tills helgen. Torsdagen är inte lika jobbig.

Sitter just nu vid köksbordet och filosoferar dags att gå till bussen om en halvtimme för att åka till jobb. Lyssnar på byggarbetarna i lägenheten bredvid är lite drygt men hoppas att de snart är klara. Och att där kan flytta in någon rolig människa och inte bara tanter och gubbar. :-)

Hej Hopp

Av Kicki Magnusson - 3 mars 2014 17:53

Hej.
Måndag jobbiga måndag började med att jag inte kunde somna inatt somnade inte förrän ett fast jag va dödstrött men men tillslut så. Så nu är jag jätte trött igen och fryser som ett asplöv inte kul alls. Och ovanpå allt ihop så har jag ont i magen bara det inte är maginfluensa eller nått för det orkar jag inte med.

Handlade även lite mat idag så nu har jag lite hemma och på onsdag tänkte jag laga kyckling och nudelsoppa.

Hej Hopp

Av Kicki Magnusson - 2 mars 2014 20:41

Hej idag blev en lugn dag med familjen och en moster. Blev mycket prat och långa stunder i soffan en mycket skön bakis söndag faktiskt. Har mått sisådär hela dagen nu börjar det räta upp sig i huvudet men känner mig skit trött så det blir film sen sängen för imorgon är det jobb igen.

Hej Hopp

Ovido - Quiz & Flashcards