Alla inlägg under mars 2014

Av Kicki Magnusson - 24 mars 2014 18:15

Jobb som vanligt och min tur att hämta buss barnen vilket alltid är kul då de blir lika glada varje måndag och fredag när jag kommer. Fick även snackat lite skit med Catharina som också hade tagit bussen.

Dagen gick lugnt till väga med vikarie för lotti för att hennes son va sjuk.

Fick mina skor och mina två tröjor när jag kom hem de låg äntligen i brevlådan. :-)

Hej Hopp

Av Kicki Magnusson - 23 mars 2014 21:15

Är lite trött och skiten idag vilket är konstigt gjorde inget avancerat igår. Blev bara gladiatorerna på soffan med mamma&pappa sen såg jag Valentine's Day och sex and The city 2. Svårt att se båda när de gick samtidigt men såg det bästa i alla fall. ;-)

Gud jag hatar munsår jag har ett stort på underläppen och det gör så ont fattar inte hur jag har fått det. Skit också.

Hej Hopp

Av Kicki Magnusson - 22 mars 2014 22:00

Idag kalas. Först kom Farmor & farfar och efter det kom Johanna, Jimmy, Camilla?, omid och Emelie. Mamma bjöd på pastasallad vilket va jätte gott. Verkligen vår och sommarmat. :-)

Av Kicki Magnusson - 21 mars 2014 22:00

Inga skor idag i heller nu har det fått mer än en vecka jag blir frustrerad. Men men får hoppas de kommer på måndag.

Slutade tidigt idag på jobbet vilket va väldigt skönt men när jag skulle gå till bussen öppnade himmeln sig och det började störtregna vilket inte alls va kul. Va dygn sur när jag kom hem. Men men fick i alla fall vattnat blommorna och sådant innan det blev en lite vilopaus i sängen efter en trött vecka. Det blir att åka till föräldrarna ikväll för brorsorna ska ha kalas imorgon. Så det kommer bli as bra.

Hej hopp

Av Kicki Magnusson - 20 mars 2014 22:00

Idag va det riktigt mysigt väder ute. Vi va på utflykt till skrylle vilket va väldigt mysigt och barnen gillade det verkligen. Riktigt mysigt. Vi va även ute länge på eftermiddagen nästan ända till halv fyra vilket va skönt. Vi hoppade hopprep med barnen och hade allmänt mysigt. Såna dagar vill jag ha fler gånger.

Hej Hopp

Av Kicki Magnusson - 19 mars 2014 22:00

Onsdag och APT möte vilket va väldigt givande i mycket. Onsdag är den dagen vi har mest möte och planeringsarbetet. En sjuk på jobb denna vecka också så det fick bli vikarie, det blir säkert jätte bra.

Bilden här nedanför är på mitt skrivbord och min inspirationsvägg.

Hej Hopp

Av Kicki Magnusson - 18 mars 2014 22:00

Hej.

Idag lärde ett barn mig att göra en sådan här blomma. Den va inte alls svårt när man kommit på hur man skulle göra. Verkligen duktiga barn vi har på jobbet. :-)

Idag stängde jag även på jobb inte så många kvar vid fem men halv sex gick sista barnet hem.

Hej Hopp

Av Kicki Magnusson - 17 mars 2014 21:15

Hej.

Idag färglägger barnen frukter vi har ju miljö och hälsa tema så det va en sak vi skulle göra och de blev riktigt färgglada. En väldig färgklick på våra tomma vita väggar.

Går och väntar på mina skor jag har beställt men de har inte kommit än vilket är tråkigt.

Idag va det även gympa med barnen vilket alltid är roligt.

Hej Hopp

Ovido - Quiz & Flashcards